نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1340
-
الف
+

امروز در «خاک سرخ» می بینید+ویدیو

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت پانزدهم سریال «خاک سرخ» را مشاهده می کنید.

امروز در قسمت پانزدهم سریال «خاک سرخ» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «لیلا» همراه با کودکان یتیم خانه به دنبال راهی می گردد تا به اهواز برسد اما با مشکلات بسیاری روبرو می شود از سوی دیگر «لعیا» به دنبال یافتن نامزدش امیر می رود و پدر و مادرش را ترک می کند همزمان با شدت گرفتن جنگ و ورود نیروهای عراق به داخل شهر خرمشهر «ایرج» از همسرش «لیالی» می خواهد تا با هم از شهر خارج شوند اما او که نگران دخترش لعیا است حاضر نمی شود تا خانه اش را ترک کند و دوباره یکی از اولادش را از دست بدهد و ....

به گزارش آی فیلم 2، «خاک سرخ» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، محصول سال ۱۳۸۱ است.

در خلاصه داستان سریال «خاک سرخ» آمده است: «لیلا» در شب نکاح خود متوجه می‌شود که خانواده اصلی‌اش در خرمشهر زندگی می‌کنند. او برای یافتن حقیقت راهی خرمشهر می‌شود، اما این سفر با آغاز جنگ عراق علیه ایران همراه است و ... .

«پرویز پرستویی»، «مهتاب کرامتی»، «حبیب رضایی»، «لاله اسکندری»، «بهناز جعفری»، «علی بوریان»، «محمد مختاری»، «هما روستا»، حسین شیدایی»، «شهرام قائدی» و «امیر آقایی» از بازیگران این سریال هستند.

سریال «خاک سرخ»، هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، ساعت 19:00 به کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی‌فیلم 2 نشر خواهد شد.

تماشای آنلاین سریال «خاک سرخ»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین