نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2167
-
الف
+

دیدگاه مخاطبان آی فیلم2 پیرامون سریال «تکیه بر باد»

در این گزارش پیام های مخاطبان آی فیلم2 درپیوند با سریال «تکیه بر باد» را نظاره گر هستید.

به گزارش آی فیلم 2، وبسایت شبکه آی فیلم2 به آدرس fa2.ifilmtv.tv به طور ماهانه در بخشی اختصاصی به نام «دیدگاه » به تعامل با مخاطبان خود می پردازد.

براین اساس، باتوجه به استقبال بالای مخاطبان آی فیلم2 از سریال «تکیه بر باد» سوال بخش دیدگاه را به این سریال اختصاص دادیم و نظرات بینندگان را در پیوند با عواملی که باعث دوری «عاطفه» از خانواده اش شد جویا شدیم.

بسیاری از مخاطبان شبکه آی فیلم 2 که این سریال را تعقیب می کردند، دیدگاه های خود را در بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.tv  به اشتراک گذاشتند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید: 

وحید:«عاطفه» به دلیل تغییر در افکار و عقایدش خیلی سریع از خانواده اش دور شد و از سوی دیگر نقشه های «نادر» نیز در این زمینه بسیار موثر بود.

بانو ریحانه: «عاطفه» دختری زیاده خواه و عصیان گر است و به خاطر رسیدن به آرزوهایش با خانواده اش قطع ارتباط می کند.

رحمان فضلی: «عاطفه» زمانی که متوجه می‌شود فرزند واقعی خانواده اش نیست ناسازگاری هایش بیشتر می شود و برای ازدواج با فرد مورد نظرش از خانواده اش دور شد.

سبحانی: تصمیم نابه جای «عاطفه» برای ازدواج با مردی مسن و پولدار او را از خانواده اش دور می کند.

بانو مهرانه: به نظر من «عاطفه» خوشبختی را در پولدار بودن و زندگی در رفاه می دانست و در این زمینه با خانواده اش اختلاف داشت و راه آسان رسیدن به خوشبختی را در ازدواج با «محسنیان» می دانست.

سیمین نوری: مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل مشکلات میان والدین و جوانان تفاوت نسل می‌باشد، می‌توان گفت که ریشه بیشتر مشکلات «عاطفه» نیز از همین دلیل سرچشمه می‌گیرد. والدین و جوانان از دو نسل متفاوت هستند و هر کدام متناسب با چهارچوب و قواعد فکری نسل خود حرکت کرده و رفتار می‌کنند.

 بصیری:«عاطفه» به خاطر راز هایی که خانواده اش از او پنهان کرده بودند و از سوی دیگر بخاطر آرزو های دور و درازش از خانواده اش دور شد.

الهام امینی: من فکر می کنم وسوسه های «نادر محسنیان» باعث جدایی «عاطفه» از خانواده اش شد.

سیما رئوفی: به نظر من «عاطفه» دختری با آرزوهای دور و دراز بود و زمانی که خانواده اش را در تامین خواسته هایش ناتوان دید از آن ها دور شد.

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «تکیه بر باد»

به نظر شما چه عواملی باعث دوری «عاطفه» از خانواده اش شد؟

مروری بر کارنامه هنری «افسانه پاکرو» بازیگر سریال «تکیه بر باد»+تصاویر

م ا 

نظر شما
ارسال نظر