نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2998
-
الف
+

امروز در «سایه آفتاب» می بینید؛ حادثه ای ناگوار برای «علی»

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «سایه آفتاب» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، با پایان یافتن سریال «بچه های خیابان» قسمت اول سریال «سایه آفتاب» به کارگردانی «محمدرضا آهنج» امروز از آیفیلم۲ نشر میشود.

این سریال داستان دو دوست صمیمی به نام رضا و علی می باشد که به دلیل حادثه ای دچار چالش می شوند و رفاقت آنها تحت تاثیر قرار می گیرد. بعد از این حادثه علی و خواهر رضا که قرار بود با هم ازدواج کنند با مخالفت رضا روبرو می شوند و...

پژمان بازغی، حامد بهداد، مجید مظفری، رضا سعیدی، رزیتا غفاری، عنایت بخشی، آناهیتا نعمتی، یوسف تیموری، پیمان شریعتی، آهو خردمند، محمود مقامی، چنگیز وثوقی، رضا بنفشه‌خواه، آتش تقی‌پور، شیوا بلوریان و سید جواد هاشمی بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «سایه آفتاب» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «علی» با هنرنمایی «پژمان بازغی» با خواهر رضا با بازی «حامد بهداد» یکی از دوستان قدیمی اش نامزد است اما به خاطر کدورتی که بین رضا  و علی وجود دارد رضا مانع ازدواج آن دو می شود از سوی دیگر«علی» به خاطر دستگیر شدن کارفرمایش ناگزیر می شود به همراه دوستش کریم مدتی در کنار سرک دستفروشی کند اما به خاطر تذکر نیروهای پولیس مجبور می شود به دنبال کار جدیدی بگردد که...

گفتنی است سریال «سایه آفتاب» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، ساعت 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «سایه آفتاب»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر