نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3388
-
الف
+

«فردوس کاویانی»: نقش‌های منفی را دوست ندارم

«فردوس کاویانی» بازیگر سریال «آژانس دوستی» طی یک مصاحبه .

به گزارش آی فیلم 2، «فردوس کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران طی مصاحبه ای جدید به بهانه سالگرد تولدش در مورد نقش های مکمل و منفی گفت.

وی با اشاره به علاقه‌اش به تئاتر عنوان کرد: یادم می‌آید تیاتری را برای اجرا به مکتب ما آورده بودند و ۱۳ روز این نمایش در مدرسه ما اجرا داشت و من هر روز آن را می‌دیدم به شکلی که آن را حفظ شده بودم و همان تیاتر را کارگردانی و اجرا کردم.

کاویانی ادامه داد: زمانی که کار تیاتر را تازه شروع کرده بودم یک نمایش آلمانی را به کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان اجرا کردیم، بعد از آن به اداره تیاتر رفتم، به صورت قراردادی استخدام شدم و در آنجا ابتدا شروع به کارهای پانتومیمی کردم.

وی با اشاره به فلم «پرونده»، بیان کرد: من نقش‌های منفی را دوست ندارم و برای این فلم می‌خواستم به مهدی صباغ زاده بگویم که نمی‌توانم بیایم اما به یکباره متوجه شدم قرارداد را امضا کرده‌ام.

بازیگر «همسران» با اشاره به حضورش در «محله برو بیا»، گفت: برای این سریال «اکبر عبدی» را برای یک نقش دعوت کرده بودند و برای نقش مش مهدی من را پیشنهاد داده بودند و من هم پذیرفتم که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.

وی همچنین بیان کرد: در سینما نقش‌های مکمل خیلی ظریف را دوست دارم و ترجیح می‌دهم زیرا برایم گویاتر است و خیلی به دنبال نقش‌های اول نیستم اما در تیاتر اغلب نقش اول را بازی کردم.

کاویانی در پایان با بیان اینکه سعی من همیشه بر شادکردن مردم بوده است، توضیح داد: مردم همیشه از «آژانس دوستی» به خوبی یاد می‌کنند، من معتقدم اگر اجتماع را بر مبنای دوستی بگذاریم همه مسائل و مشکلات از بین خواهد رفت. همه داستان‌هایی که در «آژانس دوستی» نشان داده شد در انتها به دوستی، باهم بودن، درد هم را دانستن و اینکه به هم کمک کنیم منتهی می‌شود و باید توجه داشته باشیم که این‌ها سازنده زندگی ما هستند.

«فردوس کاویانی» زاده ۳ میزان(مهر) ۱۳۲۰ هجری خورشیدی در کرمان، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

بازی در تیاتر را از سال ۱۳۴۰ و بازی در سینما را از سال ۱۳۴۹ آغاز کرد و همچنین به مدت یک سال در کورس های بازیگری حمید سمندریان اشتراک نمود.

او در سریال هایی چون «محله‎ برو بیا» (1361)، «محله‎ بهداشت» (1363)، «همسران» (1373)، «آژانس دوستی» (78-1375)، «تفنگ سر پر» (81-1377)، «مدرسه‎ ما» (1388)، «پشت کوه‌های بلند» (1391) و «هفت سین» (1391) و فلم‌های «در مسیر تندباد» (1367)، «هامون» (1368)، «همه دختران من» (1372)، «سگ‌کشی» (1379)، «کلانتری غیرانتفاعی» (1387)، «نارنجی‌پوش» (1390) و «ساکن خانه‎ چوبی» (1391) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است. 

گفتنی است که سریال های «آژانس دوستی» و «همسران» با بازی فردوس کاویانی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید :

«فردوس کاویانی» به شایعات فضای مجازی واکنش نشان داد

بازیگر کهنه کار ایرانی در جدال با یک بیماری سخت!

بزرگداشت «فردوس کاویانی» بازیگر کهنه کار تلویزیون ایران برگزار می شود

نکوداشت «فردوس کاویانی» با حضور گرم اهالی هنر ایران برگزار شد + تصاویر

تماشای آنلاین سریال «آژانس دوستی»

تماشای آنلاین سریال «همسران»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر