نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2500
-
الف
+

امروز در سریال «نفس گرم» خواهید دید؛ تلاش «ملیحه» برای فهمیدن پیام «مرتضی»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت 5 سریال «نفس گرم» را تماشا می کنید.

امروز در قسمت پنجم سریال «نفس گرم» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «ملیحه» پس از پی بردن به اینکه «مرتضی» قبل از حادثه ترافیکی، قصد داشته رازی را با او در میان بگذارد، در تلاش است از طریق تلفن مرتضی به این راز پی ببرد، از سوی دیگر «مونس» که با کارهای ملیحه مخالف است، از وی درخواست می کند...

به گزارش آی فیلم 2، «نفس گرم» به کارگردانی «محمدمهدی عسگرپور» و نویسندگی «حسین تراب نژاد» و «طلا معتضدی» تولید سال 1394 خورشیدی است.

داستان سریال نفس گرم درباره معلمی به نام «ملیحه» است که همیشه به رهنمودهای قرآنی عمل و در برابر مشیت الهی، خود را تسلیم کرده است. او زندگی راحت و آرامی به همراه همسرش حاج مرتضی دارد، اما حادثه ترافیکی حاج مرتضی، زندگی آن‌ها را تحت الشعاع قرار داده و از مسیر آرام خود خارج کرده است. حاج مرتضی به کما می‌رود و ملیحه هر روز به منظور ملاقات او به شفاخانه می ‎رود که در همین روزها زنی را می‌بیند که به ملاقات همسرش آمده و...

مرجانه گلچین، حامد کمیلی، محمود پاک‌نیت، رؤیا تیموریان، سیما تیرانداز، نیلوفر خوش‌خلق، مریم بوبانی، لیندا کیانی، رحیم نوروزی، محمد عمرانی، رامین راستاد، فلور نظری، آرش تاج، کامران ملکی، علیرضا زمانی نسب، الهام طهموری، تارا شفایی و رویا یوسفی بازیگران این سریال هستند.

سریال «نفس گرم» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «نفس گرم»

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین