نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3343
-
الف
+

امروز در «وارش» می بینید؛ گرفتاری «یوسف» در دام «شاپور» و «ثریا»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت سی و یکم سریال «وارش» را نظاره گر هستید.

در قسمت های پیشین سریال «وارش» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، مشاهده کردید؛ «یوسف» پس از جدایی از «شیوا» با «نوبر» که دختر یکی از آشنایان قدیمی پدرش است ازدواج می کند، از سوی دیگر «نادر خوش فکر» شریک یوسف و خسر(پدر زن) پیشین وی که پول زیادی از او قرض گرفته بود به خاطر کاهش قیمت اسعار (ارز) و از دست رفتن سرمایه اش بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست می دهد.

یوسف پولی را که به نادر قرض داده بود از  بانک برای خرید تجهیزات فابریکه اش وام گرفته بود و از او یک چک گرفته و قرار بود تا در مدت معینی این سرمایه را از او پس بگیرد اما  با فوت نادر تمام پلان هایش ناکام ماند.

امروز در قسمت سی و یکم سریال «وارش» می بینید؛ «ثریا» همسر نادر که پس از فوت شوهرش و طلاق دخترش «شیوا» از یوسف کینه به دل دارد با مشارکت «شاپور لوتکابان» پلانی برای سرقت چک امانتی شوهرش می کشد و سهم شوهرش در فابریکه را به شاپور می فروشد و تلاش می کند تا عرصه را برای «یوسف» تنگ تر کند تا از این طریق سرپرستی نواسه اش «شیرین» را او پس بگیرد اما...

به گزارش آی فیلم 2، «وارش» به کارگردانی «احمد کاوری» و به نویسندگی «جابر قاسمعلی»، تولید سال 1398 خورشیدی است.

داستان سریال از دهه ۳۰ روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه های اخیر نیز می‌رسد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یارمحمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال ایران می‌رود تا وظیفه ماهیگیری را پیشه کند. اما ماهیگیری آن منطقه در سلطه شخصی به نام تراب است، با این حال او به دریا می‌زند و مقابل تراب می‌ایستد و ...

بهنام تشکر، الهام طهموری، نسرین بابایی، علیرضا کمالی، علیرضا جلالی‌تبار، هدایت هاشمی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رامین راستاد، داریوش کاردان، سهیلا رضوی، شهرام قائدی، محمدامین امینی، فرخ نعمتی، فریبا طالبی، برزو ارجمند، قربان نجفی، افشین سنگ‌چاپ، کوروش سلیمانی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، علی سلیمانی، مهدی امینی‌خواه، مینا نوروزی و ساناز سماواتی در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

سریال «وارش» هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال «وارش»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر