نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1939
-
الف
+

«ماریه ماشالهی »: هنرمندان رسالت سنگینی در فرهنگ سازی به دوش دارند

«ماریه ماشاالهی» بازیگر سریال «آسمان همیشه ابری نیست» از خاطراتش در این سریال سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ماریه ماشاالهی» بازیگر ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» تماشا کردند با حضور در استدیو آی فیلم 2 در یک گپ و گفت صمیمانه از خاطراتش در این سریال سخن گفت.

این بانوی هنرمند ضمن اشاره به سکانس های تاثیر گذار از حضورش در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» اظهار کرد: در بخشی از این سریال که «مرجان» در دفتر لیسه به همراه پدر و مادرش حضور داشت اعتراف می کرد که آدم بدی است و بخاطر شخصیت خود فامیلش را توبیخ می کرد؛ خیلی منقلب شدم، حالم بد شد و واقعا گریه کردم و افراد حاضر در آنجا مثل هم من حالشان بد شد چون آن لحظه قسمتی از «مرجان» را نمایش می داد که تمام غرورش را خورد کرده بود و مشکلاتش را بیان می کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» اظهار کرد: تک تک لحظه هایمان را آنقدر شیطنت می کردیم و کات می دادیم و صبوری «سعید عالم‌زاده» کارگردان این سریال قابل تحسین بود؛ ایشان با ما همراهی می کرد و اجازه می دادند که  کرکتر خود را با همان روحیه شر و شیطنت نوجوانی در مقابل کمره نمایش دهیم.

بانو ماشاالهی در پیامی به نمایندگی از مردم ایران برای ملت های فارسی زبان به ویژه مخاطبان آی فیلم 2 در تاجیکستان و افغانستان گفت: از طرف مردم ایران می خواهم بگویم که شما برادران و خواهران ما هستید.

این بازیگر ایرانی با اشاره به مسئولیت هنرمندان برای نزدیکی فرهنگی میان ملت فارسی زبان عنوان کرد: همیشه هنرمندان بار مسئولیت سنگینی در مورد فرهنگ سازی روی دوششان دارند؛ ما اصلا به تفاوت های نژادی بین ملت ها کاری نداریم و همین که هنرمند رسالت خودش را به خوبی انجام دهد کافی است؛ هنرمندان از طریق ساخت آثار مشترک می توانند زندگی فارسی زبان ها را در کنار همدیگر به تصویر بکشند.

وی در این زمینه افزود: چرا باید این مرزها در ذهن ما وجود داشته باشد؟ به نظر من غیر عادی است؛ همه ما از یک خاستگاه هستیم از این رو باید تفاوت ها را نادیده بگیریم و همدیگر را دوست داشته باشیم.

«ماریه ماشاالهی» در خصوص تولید آثار مشترک فرهنگی برای نزدیکی میان ملت های فارسی زبان و هم دل شدن آن ها گفت: ما باید از فرهنگ فراتر برویم و فرهنگ سازی یعنی اینکه نشان دهیم، آدم ها چقدر آسان می تونند با هم ارتباط داشته باشند.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«ماریه ماشاالهی» مهمان ویژه برنامه «نگاه آی فیلم»

«ماریه ماشاالهی»: تمام نقش هایی را که بازی کردم دوست دارم

چالش های ایفای کرکتر «مرجان» از زبان «ماریه ماشاللهی» +ویدیو

م ا 

نظر شما
ارسال نظر