نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2784
-
الف
+

«ماریه ماشاالهی»: تمام نقش هایی را که بازی کردم دوست دارم

«ماریه ماشاالهی» بازیگر سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با حضور در شبکه آی فیلم2 از نحوه ورود به دنیای بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ماریه ماشاالهی» بازیگر سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با حضور در شبکه آی فیلم2، در یک گفت و گوی صمیمانه از نحوه ورود خود به دنیای بازیگری گفت.

«ماریه ماشاالهی» در پیوند با نحوه ورود به دنیای بازیگری عنوان کرد: به طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شدم و رویای بازیگری را از قبل در سر نداشتم اما هنگامی که به بازیگری پرداختم متوجه شدم چه اندازه زیبا است که در دنیای بازیگری می توان به جای چند نفر، زندگی را تجربه کرد و برای هر نقش، یک فرصت زندگی در اختیارت قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در دانشگاه مصروف بودم و در بخش ارتباطات عامه (روابط عمومی) فعالیت داشتم و به این شکل از برگزاری تمام مراسم ها در دانشگاه مطلع می شدم. در یکی از این مراسم ها، یک تست بازیگری برقرار بود، یکی از اشتراک کننده ها که به علت استرس اجرای خوبی نداشت، نظرم را جلب کرد و سعی کردم با راهنمایی و یادآوری چند نکته به وی کمک کنم، بعد از تست، کارگردان تشویقم کرد تا وارد دنیای بازیگری شوم.

بازیگر سریال «کلانتر» افزود: در ابتدا کار تیاتر می کردم و وارد دنیای تصویر نشده بودم، در یکی از سکانس های اولین حضورم در مقابل کمره، قرار شده بود تا نمای بسته همه بازیگران آن سکانس فلمبرداری شود، نوبت من شد اما توجه شدم کسی اطرافم نیست و برای گفتن دیالوگ کسی مقابلم نیست و من که تا آن زمان در کارهای تیاتر عادت داشتم به بازیگر مقابلم نگاه کرده و صحبت کنم، برایم بسیار دشوار بود اما با کمک سایر دوستان موفق به انجام آن شدم.

«ماریه ماشاالهی» در مورد انتخاب نقش های متفاوت در سریال ها اظهار داشت: چیزی که برایم بسیار اهمیت داشت تیم سازنده و بازیگران یک سریال و در اولویت دوم جذاب بودن داستان مهم بود. بعد از خواندن فلمنامه اگر خوب بود نقش را قبول می کردم و تاکنون تمام نقش هایی را که ایفا کردم را دوست دارم.

«ماریه ماشاالهی» مهمان ویژه برنامه «نگاه آی فیلم»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر