نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2282
-
الف
+

چالش های ایفای کرکتر «مرجان» از زبان «ماریه ماشاللهی» +ویدیو

«ماریه ماشاالهی» بازیگر ایرانی با حضور در استدیو آی فیلم 2 از سریال «آسمان همیشه ابری نیست» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ماریه ماشاالهی» بازیگر سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با حضور در استدیو شبکه آی فیلم 2 در خصوص راز محبوبیت این سریال صحبت کرد.

این بانوی هنرمند که در این سریال ایفاگر نقش «مرجان» بود درباره راز محبوبیت این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: یکی از دلایل محبوبیت این سریال موضوع آن بود که به موضوع جوانان پرداخته شد و به یک سری مسائل در آن پرداخته شد که باعث هم ذات پنداری مخاطبان می شد و تفاوت نقش هایی که در کنار هم شکل می دادیم برای بینندگان خیلی جذاب بود و خود ما هم از استقبال مردم ذوق می کردیم.

بازیگر «آسمان همیشه ابری نیست» در خصوص چالش های ایفای نقش خود در این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: نقش من در این سریال یک کرکتر خاکستری بود؛ خود من شخصیت بسیار آرام و معقولی دارم و معمولا بیشتر کارهایی که به من پیشنهاد می شود، نقش های مثبت بود اما کرکتر مرجان دختری شر و شیطان بود.

وی افزود: برای من، ایفای این نقش در ابتدا سخت بود تا بتوانم کرکترم را درک کنم، سعی کردم تمام فلم نامه را خوب مطالعه کنم با نقشم اشک ریختم، خندیدم تا بتوانم آنرا بازی کنم و شناخت بهتری از نقش خود داشته باشم و زمانی که سریال نشر شد از دست «مرجان» حرص می خوردم.

«ماریه ماشاالهی» زاده 10 قوس(آذر) بازیگر سینما و تلویزیون ایران، فارغ التحصیل رشته گرافیک است .

این بازیگر جوان از سال 82 وارد حرفه تیاتر شده و از سال 85 به صورت حرفوی وارد این عرصه می شود و بعد از بازی در چند فلم کوتاه در سریال «سرنوشت» کاری از «محمد رضا ضابطی» برای اولین بار در تلویزیون نقش آفرینی میکند.

«ماریه ماشاالهی» در سال 1389 با حضور در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» توانست به اوج شهرت برسد.

وی همچنین در سریال های «سایه های آرزو»، «کاراگاهان»، «کلانتر» به نقش آفرینی پرداخته است.

گفتنی است در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم سوریا در سال 2013 میلادی که در اسپانیا برگزار شد، ماریه ماشاالهی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای فلم «مادرانه» ساخته «نوید نیکخواه آزاد» دریافت کرد

بیشتر بخوانید:

«ماریه ماشاالهی» مهمان ویژه برنامه «نگاه آی فیلم»

«ماریه ماشاالهی»: تمام نقش هایی را که بازی کردم دوست دارم

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین