نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3261
-
الف
+

«عزت الله مهرآوران»: نقش «پدر حبیب» بسیار به دلم نشست

«عزت الله مهرآوران» بازیگر سریال های شبکه آی فیلم2 از بهترین نقش های خود گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «عزت الله مهرآوران» بازیگر سریال «لیسانسه ها»، در جدیدترین مصاحبه، از بهترین نقش های خود در عرصه بازیگری گفت.

بازیگر سریال «وضعیت سفید عنوان کرد: هر نقشی که بازی کرده ام اگر از آن نقش خوشم نمی‌آمد بازی نمی‌کردم، از میان همه نقش‌هایی که ایفا کرده ام، نقش «پدر حبیب» در سریال «لیسانسه‌ها» و «فوق لیسانسه ها» بسیار به دلم نشست، زیرا بازی حبیب به دلم نشسته بود.

وی ادامه داد: در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» بازی بسیار زیبای «علی شادمان» واقعا من را به بازی آورد و باعث شد که نقش خود را بهتر ایفا کنم و در حقیقت، این دو اثر که آخرین کار‌های من است را بسیار دوست دارم البته بقیه نقش‌هایی که ایفا کرده ام را هم دوست دارم چراکه همه نقش هایم مانند بچه‌های من هستند و هنگامی که به آن فکر می‌کنم، انرژی مضاعف می‌گیرم و ان شاء الله، هر کسی با من هم بازی بوده است، سلامت و شاد باشد.

«عزت الله مهرآوران» اضافه کرد: در هر کاری، علاوه بر سختی‌ها، تحمل و صبوری هم وجود دارد و به همین دلیل، ما هم تحمل می‌کنیم، چون می‌خواهیم کاری کنیم که کارهایمان مورد رضایت مردم باشد. مردمی که اگر ما را نبینند ما باید چه کار کنیم؟ بنابراین، با همه سختی‌هایی که مضاعف شده و کرونا هم آن را دو چندان کرده است در حال کار کردن هستیم و خدا هم با ماست.

بازیگر سریال «فروشگاه» در پایان اظهار داشت: در طول این پنجاه و سه سال، بیشتر نقش‌های طنز بازی کردم، اما در جدیدترین حضورم در قاب تلویزیون، نقش جدی ایفا می کنم و اگر جا‌هایی شود کمیدی کاری‌های خاص خود را دارم اما به طور کلی، این نقش جدی است که تمام تلاشم این است که بتواند مورد توجه تماشاگران قرار گیرد.

«عزت‌الله مهرآوران» زاده ۱۸ ثور(اردیبهشت) ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان، بازیگر و کارگردان تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

مهرآوران در فلم های «مرد عوضی» (۱۳۷۶)، «آژانس شیشه‌ای» (۱۳۷۶)، «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۷)، «مومیایی ۳» (۱۳۷۸)، «بانوی من» (۱۳۸۱) و سریال‌هایی نظیر «کژدم ۳۳» (۱۳۷۶)، «هتل پیاده‌رو» (۱۳۷۸)، «پیامک از دیار باقی» (۱۳۸۶)، «وضعیت سفید» (۱۳۹۰)، «مسیر انحرافی» (۱۳۹۱)، «دزد و پلیس» (۱۳۹۱) و «هفت‌ سنگ» (۱۳۹۳) ایفای نقش کرده‌ است.

گفتنی است سریال های فروشگاه، دزد و پلیس، وضعیت سفید، لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها با نقش آفرینی عزت الله مهرآوران از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «لیسانسه ها»

دانلود سریال «فوق لیسانسه ها»

دانلود سریال «فروشگاه»

دانلود سریال «دزد و پلیس»

دانلود آنلاین سریال «وضعیت سفید»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر