نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3476
-
الف
+

بازیگر سریال «پایتخت» به سوگ پدرش نشست

«هومن حاجی عبداللهی»؛ بازیگر و صداپیشه ایرانی در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

به گزارش آی فیلم 2، «هوم حاجی عبداللهی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مجموعه سریال های «پایتخت» با نقش آفرینی وی از شبکه آی فیلم2  نشر شد، به سوگ پدرش نشست.

«علیرضا خمسه» بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش در پیام تسلیتی به هومن حاجی عبداللهی نوشت: «هومن جان، هیچ غروبی غم انگیزتر از غروب پدر نیست. از صمیم قلب درگذشت پدر را تسلیت می گویم. و برای آن عزیز سفر کرده شادی روح و برای شما و بازماندگان، صبوری و شکیبایی آرزومندم.»

«حاجی عبداللهی» سال ها است که در عرصه های مختلف هنری از جمله گویندگی، مجری گری، صداپیشگی و بازیگری در تلویزیون و سینمای ایران حضوری فعال دارد.

نقش «رحمت امینی» در سریال «پایتخت»  یک نقطه عطف در کارنامه هنری وی به شمار می‌ رود، چرا که با این نقش شناخته شد و به شهرت رسید.

این بازیگر با کرکتر رحمت امینی از سری دوم سریال پایتخت با خانواده معمولی همراه شد و در هر سری، حضورش را پررنگ تر کرد و تا «پایتخت 6» ادامه داد.

«آقا و خانم سنگی»،  «بیمار استاندارد»،  «علی البدل»، «دختر گمشده» و «نون خ» از دیگر سریال هایی هستند که هومن حاجی عبداللهی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

 در پیوند بخوانید :

دانلود سریال «پایتخت1»

دانلود سریال «پایتخت2»

دانلود سریال «پایتخت3»

 «هومن حاجی‌عبداللهی»: هیچ وقت فکر نمی‌کردم رحمت پایتخت تا این اندازه محبوب شود

آوازخوانی برادران دوقلوی «رحمت» در پشت صحنه «پایتخت6» + ویدیو

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین