نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2023
-
الف
+

«شمیلا شیرزاد»: آرزویم این است با بیرق افغانستان به جشنواره ونیز بروم

«شمیلا شیرزاد» نو بازیگر افغانستانی فلم «خورشید» با حضور در شبکه آی فیلم 2 از از اهداف و آرزوهایش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شمیلا شیرزاد» بازیگر نوجوان افغانستانی که با ایفای نقش در فلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی «مجید مجیدی» به شهرت رسیده بود با حضور در استدیو شبکه آی فیلم 2 طی یک گپ و گفت صمیمانه از نحوه آشنایی اش با کارگردان این فلم و برنامه ها و اهدافش گفت.

این بازیگر نوجوان در پیوند با آشنایی اش با «مجید مجیدی» اظهار کرد: من در مکتب «صبح رویش» که مخصوص کودکان کار است مصروف تحصیل بودم در ایام مختلف افرادی برای کمک به مکتب ما مراجعه می کردند و در هر نوبت یکی از متعلمان به عنوان راهنما مراجعین را همراهی می کند؛ هنگامی که آقای مجیدی به مکتب ما آمدند من همراهی شان کردم و بخش های مختلف را به ایشان نشان دادم و ایشان به من گفتند که تو کودک با استعدادی هستی من می خواهم فلمی بسازم و تو را برای بازی در فلم جدیدم دعوت می کنم و من خیلی خوشحال شدم.

وی افزود: آقای مجیدی قبلا هم به مکتب پسرانه رفته بودند و برادرم «ابوالفضل» را هم ملاقات کرده بودند البته گفتنی است من این کارگردان ایرانی را چندین بار که در سرک مصروف کار بودم دیده بودم و این آشنایی زمینه ورود من و برادرم را به عرصه بازیگری  فراهم کرد.

این هنرمند نوجوان افغانستانی در خصوص ثمرات و آثار حضورش در فلم «خورشید» اظهار کرد: من پس از بازی در فلم «مجیدی» دیگر سر کار نمی روم و  اکنون زمان بیشتری را در خانه هستم و  برای مطالعه درس هایم زمان بیشتری دارم و در دوره های آموزشی مختلفی چون تیاتر، خیاطی، زبان،کمپیوتر و ... اشتراک کرده ام.

 در بخش دیگری از این گپ و گفت شمیلا شیرزاد در خصوص اهداف و آرزو های آینده اش گفت و عنوان کرد: دوست دارم بازیگری را ادامه دهم و پیشرفت کنم و برای رسیدن به این هدف در دور های آموزشی تیاتر  اشتراک کرده ام و در دوره های آموزشی بازیگری هم اشتراک خواهم کرد و علم خود را با مطالعه بیشتر افزون می کنم.

این نو بازیگر افغانستانی در خصوص تجربه همکاری اش با کارگردان فلم «خورشید» عنوان کرد: من همیشه فکر می کردم که افراد مشهور رفتار سختگیرانه ای نسبت به اطرافیانشان داردند ولی در این همکاری «مجید مجیدی» رفتاری مهربانانه داشت، و چون من تا آن زمان کار بازیگری انجام نداده بودم مرا بسیاری یاری کرد.

«شمیلا شیرزاد» با ابراز خرسندی از بازی در فلم «مجیدی» به اهداف و آرزو هایش اشاره کرد و گفت: هنگامی که با عوامل فلم «خورشید» در جشنواره فلم ونیز اشتراک داشتم و بیرق کشورهای مختلف را می دیدم آرزو کردم که زمانی برسد که با فلمی از کشورم افغانستان در آنجا حاضر شوم.

در انتهای این گپ و گفت «شیرزاد» با اشاره به  تحولات مثبت در زندگی اش  با  خطاب قرار دادن هم سن و سالانش و همه کودکان کار عنوان کرد: قطعا همه کودکان در زندگیشان آرزو ها و اهدافی دارند و من به کودکان کار توصیه می کنم که رویاهایشان را دنبال کنند و بخاطر محدویت هایشان ناامید نشوند؛ همانگونه که من توانستم به رویای خود برسم.

بیشتر بخوانید:

اختصاصی آی فیلم2؛ «شمیلا شیرزاد»: تا ساعت 10 شام کار می کردم/آرزویم این بود که پیلوت شوم

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین