نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3918
-
الف
+

روایت «فاطمه گودرزی» از «دردسر والدین» با ۷ بازیگر خردسن!

«فاطمه گودرزی» در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» ازچالش های ایفای نقش «ایران ایزدپناه» در سریال «دردسر والدین» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فاطمه گودرزی»از بازیگران مطرح ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال  «دردسر والدین» در کرکتر «ایران ایزدپناه» مشاهده کردند با حضور در برنامه «14 اینچ» از چالش های ایفای نقش خود و علت ماندگاری این سریال گفت.

بانو گودرزی ضمن ابراز خرسندی از حضورش در سریال «دردسر والدین» گفت: با وجود باز نشرهای متعدد این سریال در شبکه های مختلف تلویزیونی با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شد چون برخی سریال‌های قدیمی را بیشتر از سریا‌ل‌های جدید دوست دارند و این امر به خاطر دلایل  متعددی می تواند باشد از جمله این که قصه سریال ها جذاب تر بود و  یا شیوه کار کارگردان ها در این محبوبیت نقش داشته است.

وی ادامه داد: ولی آن زمان همه با آرامش سریال ها را تماشا می کردند و این آرامش به آنها منتقل می شد و در کل با کارگردانی حرفوی «مسعود نوابی» این اثر به خوبی مدیریت شد. 

بانو گودرزی افزود: در پشت صحنه ضبط این سریال لحاظات مفرحی داشتیم به ویژه بخاطر حضور «علی صادقی» که نقش «سعید» پسر «مهران مدیری» را  در «دردسر والدین» بازی می کرد.

این بانوی هنرمند درخصوص راز ماندگاری سریال «دردسر والدین» گفت: از آنجایی که قصه ای مشابه با  دردسر والدین تا آن زمان ساخته نشده بود و همین تازگی قصه باعث جذب مخاطب شد و حضور تعداد زیاد اولاد برای «ایران» و «علی» که هر دو نفر همسرانشان را از دست داده بودند و می خواستند زندگی جدیدی را آغاز کنند داستان خانوادگی و فامیلی را رقم زد که باعث جذابیب سریال در میان همه اقشار جامعه شد.

بازیگر نقش «ایران» سریال «دردسر والدین» در مورد چالش ها و سختی های بازی اش در این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد:  من از کار کردن با بچه ها لذت می برم اما هم باری شدن با این قشر به خصوص درک کردن آن ها با وجود دنیای پرمشغله بزرگتر ها کار سختی است و من با 7 بازیگر خردسال در این سریال بازی می کردم و هم بازی شدن با آن ها دشواری های خاص خودش را داشت، تعدادی از سکانس ها را با وجود محدودیت زمانی برای تولید ناچار بودیم شبانه ضبط کنیم اما آن ها همیشه با انرژی بودند.

سریال «دردسر والدین» به کارگردانی «مسعود نوابی» تولید سال 1380 است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که؛ علی پورحاتم (مهران مدیری) کارمندی است که دارای ۴ اولاد می باشد و همسر خود را از دست داده است، پس از نزاع یکی از پسرانش (علی صادقی) با هم‌صنفی خود، با ایران یزدان‌پناه (فاطمه گودرزی)، مادر هم‌صنفی پسرش، که او نیز همسرش را از دست داده است و ۳ فرزند دارد آشنا می‌شود و این دو تصمیم به آغاز زندگی مشترک می‌گیرند ولی فرزندانشان با این ازدواج موافق نیستند...

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«فاطمه گودرزی» از «دردسر والدین» تا «شیخ بهایی» + بیوگرافی

م ا 

نظر شما
ارسال نظر