نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2583
-
الف
+

نقش متفاوت از بازیگر «خواب و بیدار» در سریال «اپیدمی»

فلمبرداری سریال تلویزیونی «اپیدمی» با بازی «مهدی فخیم زاده» با موضوع فداکاری های پرسونل صحی و کادر درمان در ایام کرونا آغاز شد.

به گزارش آی فیلم 2، «مهدی فخیم زاده» کارگردان، تهیه کننده، فلمنامه نویس و بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران، قرار است با یک سریال جدید به نام «اپیدمی» به تلویزیون بازگردد. 

 چند روزی است که فلمبرداری این مجموعه به تهیه کنندگی «سعید کمانی» در شفاخانه صحرایی واقع در بوستان ولایت تهران آغاز و دلاوری ها و فداکاری های پرسونل صحی و کادر درمان را در ایام کرونا روایت می کند.

«مهدی فخیم زاده» در نقش «احمد جهان» به عنوان بازیگر اصلی ایفای نقش می‌کند. همچنین «فریبا متخصص»، «محسن قصابیان»، «سیامک اطلسی»، «اصغر نقی زاده»، «نیلوفر رجایی‌فر» و «محسن فریضه» از دیگر هنرمندان این مجموعه تلویزیونی هستند و قرار است در فصل‌های بعدی هم بازیگران دیگری اضافه شوند.

کارگردانی فصل اول این مجموعه ۳ فصلی را «سید امیرسجاد حسینی» برعهده دارد.

گفتنی است تا کنون سریال های «فوق سری»، «حس سوم»، «خواب و بیدار»، «ساختمان 85»، «هم نفس»، «ولایت عشق»، «بی صدا فریاد کن» و «علی‌البدل» با هنر نمایی «مهدی فخیم زاده» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر سریال «تکیه بر باد» با بازی درخشان «فخیم زاده» هر شب ساعت 20:00 به وقت کابل و تهران و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال«تکیه بر باد»

خطرات بازی در سریال «خواب و بیدار» از زبان «محمد صادقی»

«مهدی فخیم زاده» سریال پولیسی جدید می سازد

عکس کمتر دیده شده «مهدی فخیم زاده» در پشت صحنه «مختارنامه»

ناگفته های بازیگران «ولایت عشق» از این سریال

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
عبدالرحمان بنی صالحی

باسلام ازشما تشکر می کنم که نامم را در برنامه پنجره خواندید ازشما درخواست سریال تنهاترین سردار را می کنم واز شما میخاهم که پیامم را دوباره در برنامه پنجره بخانید باتشکر