نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2484
-
الف
+

«بنیامین» به جشنواره سیکاف کوریای جنوبی می‌رود

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی انیمیشن و کارتون سئول «سیکاف ۲۰۲۱» راه یافت.

به گزارش آی فیلم 2، انیمیشن سینمایی «بنیامین» به تهیه‌کنندگی «مصطفی حسن‌آبادی» و کارگردانی «محسن عنایتی» به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی انیمیشن و کارتون سئول با عنوان «سیکاف ۲۰۲۱» راه یافت.

انیمیشن سینمایی بنیامین که در جشنواره بین المللی فلم کودکان اصفهان اولین موفقیت های خود را آغاز کرد اینک به صورت رسمی به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی انیمیشن و کارتون سئول (سیکاف ۲۰۲۱) راه یافته است. 

این جشنواره که یکی از جشنواره های معروف حوزه انیمیشن در جهان است، از ۱ تا ۴ اکتبر(۹ تا ۱۲ میزان) در سئول پایتخت کوریای جنوبی برگزار می شود.

پیش از این فلم سینمایی بنیامین در جشنواره‌های بین‌المللی دیگری نیز به نمایش درآمده بود و در جشنواره تانزانیا برنده بهترین فلم داستانی و بهترین کاراکتر انیمیشن شد.

انیمیشن سه بعدی «بنیامین» روایتگر داستان زندگی پسری به همین نام در مصر باستان است، زمانیکه فراعنه مصر مردم بنی‌ اسرائیل را به بردگی و کار در معابد مجبور می کردند.

داستان از زبان عاشِر- دوست بنیامین، روایت می‌شود و قصه به این شکل است که خرابکاری‌ عاشر، باعث اسارت مادر بنیامین به دست سربازان پادشاه می‌شود. 

بنیامین برای نجات مادرش تصمیم می‌گیرد به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و عاشر.

بیشتر بخوانید:

در مورد انیمشین سه بعدی «بنیامین» بیشتر بدانید+ ویدیو

«بنیامین» در سینمای آی فیلم بررسی می شود

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین