نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2175
-
الف
+

سریال «سربداران» به زودی در شبکه آی فیلم2

سریال «سربداران» به زودی از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، با پایان یافتن سریال «آشپزباشی»، سریال «سربداران» از پنجشنبه 4 سنبله(شهریور) جایگزین این سریال می شود.

سریال «سربداران» به کارگردانی «محمدعلی نجفی»، تولید سال 1362 خورشیدی می‌باشد.

داستان سربداران در قرن هشتم در سبزوار رخ می دهد و محور رخدادهای آن قیام سربداران خراسان به رهبری شیخ حسن جوری علیه حضور مغول ها در ایران است.

این قیام که می توان از آن به عنوان الهام بخش شمار زیادی از حرکات آزادی بخش و جنبش های مردمی بعد از آن تاریخ یاد کرد ، چنان سرشار از جذابیت های دراماتیک است که ساخته شدن هر اثری درباره اش را می توان توجیه شده دانست.

امین تارخ، سوسن تسلیمی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، فیروز بهجت‌محمدی، جمشید لایق، افسانه بایگان، محمد ابهری، عنایت‌الله بخشی، عطاءالله زاهد، جهانگیر صمیمی‌فردسعید، فتحعلی اویسی، حسین محجوب، اسماعیل محرابی، محمدعلی ساربان، بهروز بقایی، علی‌رضا شجاع‌نوری، چنگیز وثوقی، آتش تقی‌پور، مینو ابریشمی، رضا کرم‌رضایی، شهرزاد کمالی، هاشم ارکان، حسین محب‌اهری و حسین خانی‌بیک بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش، سریال «سربداران» از پنجشنبه 4 سنبله(شهریور) هر شب ساعت 21:00 به وقت تهران و کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال «آشپزباشی»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین