نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2491
-
الف
+

آنچه در قسمت آخر سریال «مادرانه» می بینید

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «مادرانه» را تماشا می کنید.

در قسمت های پیشین سریال «مادرانه» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، تماشا کردید؛ «اردلان تمجید» بخاطر خلافکاری هایش بلاخره توسط نیروهای پولیس دستگیر می شود، «رها» که در یک حادثه ترافیکی حافظه اش را از دست داده کم کم خاطراتش را به یاد می آورد و از اعمال گذشته اش پشیمان است و حتی حاضر نمی شود که همراه مادرش «رعنا» به خارج برود.

«مریم زمان» هم که به تازگی به نکاح «اردلان» در آمده است با دستگیری همسرش و تهدید های «رعنا» دچار سردرگمی می شود و نمی داند که باید چه تصمیمی بگیرد.

امروز در قسمت بیست و هفتم سریال «مادرانه» می بینید؛ «فرزاد» که از سوی مادرش طرد شده بود بعد از حادثه ای که برای «رها» اتفاق می افتد دچار تحول می شود و مدتی را به دور از خانه مصروف کار است و می خواهد زندگی تازه ای شروع کند، از سوی دیگر «مریم زمان» بلاخره به ملاقات «اردلان» در محبس می رود و تصمیم می گیرد که زندگی مشترکش با وی را ادامه دهد و از «رها» و «ارسلان» نیز مراقب کند از این رو به سراغ «رعنا» می رود و ...

به گزارش آی فیلم 2، «مادرانه» به کارگردانی «جواد افشار» و به نویسندگی «سعید نعمت الله»، تولید سال 1392 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اردلان بیست سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابق خود، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می‌کند. پس از مدتی این ازدواج به جدایی رسیده و اردلان از فرزندانش سرپرستی می‌کند اما در می‌یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش، رها، پیدا کرده‌است.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، هستی مهدوی‌فر، مهرداد ضیایی، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، عباس غزالی، الهام جعفرنژاد، شهین تسلیمی، پریسا روشنی، داریوش سلیمی، حمیدرضا هدایتی، شهربانو موسوی، نوید خداشناس، فهیمه رحیم‌نیا، نوید پورفرج و زری اماد در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

گفتنی است سریال «وارش» از روز شنبه 30 اسد(مرداد) هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «مادرانه»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر