نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2506
-
الف
+

«رامتین خداپناهی»: قرار بود نقش «حبیب» سریال «برای آخرین بار» را ایفا کنم

«رامتین خداپناهی» در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» از نحوه انتخاب شدنش برای سریال «برای آخرین بار» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «رامتین خداپناهی» بازیگر سریال «برای آخرین بار» با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» شبکه آی فیلم، از نحوه انتخاب شدن برای این سریال گفت.

وی در پیوند با نحوه انتخاب شدن برای نقش «حمید» در سریال «برای آخرین بار» اظهار داشت: بعد از سریال «فقط به خاطر تو»، قرار شد سریال جدیدی با کارگردانی «اکبر منصور فلاح» را کار کنم که به دلایلی از آن پروژه کناره گیری کردم و بعد از مدتی متوجه شدم که کارگردان هم عوض شده است.

وی ادامه داد: بعد از گذشت چند ماه، تماس گرفتند تا در سریال برای آخرین بار حضور داشته باشم، در ابتدا قرار بود نقش آقای «امیر جعفری» را ایفا کنم اما آقای فلاح تشخیص دادن که نقش حمید برای من بهتر است که در نهایت به شخصیتی قابل قبول تبدیل شد.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر