نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1714
-
الف
+

با هم بشنویم؛ تیتراژ سریال «مادرانه» با صدای «احسان خواجه امیری»

در این گزارش تیتراژ پایانی سریال «مادرانه» را با صدای «احسان خواجه امیری» شنونده خواهید بود.

به گزارش آی فیلم 2، «مادرانه» به کارگردانی «جواد افشار» و به نویسندگی «سعید نعمت الله» هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

تیتراژ پایانی این سریال با نام «به دادم برس» را «احسان خواجه امیری» آوازخوان مشهور ایرانی خوانده و آهنگ آن با آهنگسازی «علی بیرنگ» و شعری از «روزبه بمانی»،  تنظیم شده است.

«احسان خواجه‌امیری» زاده ۷ عقرب(آبان) ۱۳۶۳ هجری خورشیدی در تهران، آوازخوان، آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی پاپ، اهل ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته کمپیوتر است. احسان فرزند ایرج، آوازخوان کهنه کار موسیقی سنتی ایران است. او به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های نواختن سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش «الیکا خواجه امیری» یادگرفت. احسان خواجه امیری در ۱۲سالگی برای برنامه های کودکانه آهنگسازی کرد.

وی در سن ۱۷ ساگی آلبوم «من و بابا» را روانه بازار کرد که کار مشترک او و پدرش بود. سال ۸۴ آلبوم «برای اولین بار» را روانه بازار کرد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

احسان خواجه امیری در سال ۸۶ برای آوازخوانی سریال «میوه ممنوعه» انتخاب شد. پس از نشر سریال در سال ۱۳۸۶ آلبوم سومش تحت نام «سلام آخر» را روانه بازار کرد و معتقد است که احسان خواجه‌امیری را باید با این آلبوم شناخت، به گفته او برای ذره ذره این آلبوم هزینه معنوی کرده ‌است.

خواجه امیری از ابتدای فعالیت هنری خود 9 آلبوم را روانه بازار کرده و همچنین تیتراژ سریال های بسیاری را آوازخوانی کرده که از جمله آنها می توان به «لبه تاریکی» (۱۳۸۴)، «از نفس افتاده» (۱۳۸۵)، «پول کثیف» (۱۳۸۶)، «مثل هیچ‌کس» ( ۱۳۸۷)، «نابرده رنج» (۱۳۹۰)، «مادرانه» (۱۳۹۲)، «ماتادور» (۱۳۹۲)، «آوای باران» (۱۳۹۲)، «هشت و نیم دقیقه» (۱۳۹۵) و «بچه مهندس3» (۱۳۹۹) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تیتراژ سریال «زیر زمین» با صدای «احسان خواجه امیری»

با هم بشنویم؛ آهنگ «باید برگشت» با صدای «احسان خواجه امیری»

تیتراژ سریال «برای آخرین بار» با صدای «احسان خواجه امیری»

رونمایی از تیتراژ «بچه مهندس۳» با صدای «احسان خواجه‌امیری»

سکانس هایی از سریال «مختارنامه» با آوازخوانی «احسان خواجه امیری»

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر