نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2027
-
الف
+

بررسی نظرات مخاطبان آی فیلم2 پیرامون مسابقه «نواهنگ»

در این گزارش مروری بر پیام های مخاطبان شبکه آی فیلم2 درپیوند با برگزاری مسابقه «نواهنگ» داشته ایم.

وب سایت شبکه آی فیلم2 به آدرس fa2.ifilmtv.ir به طور ماهانه در بخشی اختصاصی به نام «دیدگاه» به تعامل با مخاطبان خود می پردازد.

براین اساس، باتوجه به برگزاری مسابقه «نواهنگ» و اختتامیه آن که با حضور داوران و چهره های شاخص فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و تاجیکستان و همچنان اشتراک کنندگان این رقابت، شام روز جمعه 21 جوزا(خرداد) برگزار شد. سوال جدید بخش دیدگاه وب سایت آی فیلم2 به این شکل مطرح شد: کیفیت برگزاری برنامه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 را چگونه ارزیابی می کنید؟چه پیشنهاداتی برای دوره های بعدی این دور از مسابقات دارید؟

بسیاری از مخاطبان و طرفداران این مسابقه استعدادیابی دیدگاه های خود را در بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.com  به اشتراک گذاشتند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید:

نیما: از عوامل سازنده برنامه «نواهنگ» بسیار تشکر میکنم با برگزاری چنین مسابقاتی زمینه شناخت و نزدیکی فرهنگی کشورهای فارسی زبان به هم بیشتر فراهم می شود.

بانو آرزو: اگر در قسمت بعدی مسابقه «نواهنگ» امکان نشر آن از طریق شبکه های تلویزیونی افغانستان هم فراهم شود به طور قطع بازخورد های بهتری هم خواهد داشت و و در تعاملات فرهنگی بین دو کشور بسیار موثر خواهد بود.

رامین: اگر در قسمت بعدی مسابقه «نواهنگ» نوازندگان حرفوی تر و با تعداد بیشتر، آوازخوان ها را همراهی کنند و با رعایت پروتکل های صحی تماشاچیان هم در برنامه حضور داشته باشند، با تشویق هایشان در تقویت روحیه خوانندگان تاثیر خوبی خواهد داشت.

رامین بارکزی: لطفا در دور بعدی این مسابقه از داوران افغانستانی استفاده شود و در مرحله اجرا شرایط یکسانی برای همه آوازخوان ها در نظر گرفته شود.

حیات: برای برگزاری دور بعدی مسابقه «نواهنگ» تبلیغات بیشتر و فراگیرتری انجام دهید چون در این مرحله خیلی از آوازخوان ها از شهر تهران شرکت کرده بودند و جوانان با استعداد زیادی هستند که در شهرستان ها و مناطق دور افتاده زندگی می کنند که از برگزاری این برنامه اطلاعی نداشتند و نتوانستند اشتراک کنند.

صبوری: پیشنهاد می کنم به صورت تعاملی با افغانستان در ارتباط شوید و در افغانستان هم چنین برنامه ای برگزار کنید تا هم داور افغانستان و هم داور ایرانی داشته باشد.

حیدر رحمانی: سلام من خودم به صورت کاملا آماتور خوانندگی می کنم پیشنهاد می دهم به خاطر این که در سال های بعد «نواهنگ» با دیگر برنامه های استعداد یابی متمایز شود تلاش کنید از یک زبان شناس که به زبان دری و لهجه های مختلف اشراف دارد استفاده کنید.

بانو فاطمه: سلام و درود به عنوان یک گرافیست مهاجر پیشنهاد می دهم تا کیفت بصری مسابقه «نواهنگ» را در دوره های بعدی بالاتر ببرید.

نفیسه صفدری: بی صبرانه منتظر برگزاری دور بعدی مسابقه «نواهنگ» هستیم.

احمدیان: «نواهنگ» برنامه خوبی است. امیدوارم که چنین برنامه‌های فرهنگی ادامه داشته باشد تا جوانان ما در ایران بتواند استعدادهای درخشان شان را نشان بدهند. برگزاری چنین برنامه‌هایی دوستی دو کشور ایران و افغانستان را محکم تر می کند.

رحیمی: مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» بسیار خوب بود، ولی اگر از یکی از اساتید افغانستانی هم در نظر سنجی نهایی استفاده میکردید بسیار عالی می شد.به امید برگزاری هرچه بهتر برنامه «نواهنگ»

روح الله هارون: از عومل شبکه ای فیلم ۲، بابت برگزاری مسابقه استعداد یابی آوازخوانی برای مهاجران افغانستان در ایران بسیار تشکری می کنم که زمینه کشف و معرفی این جوانان هنرمند را فراهم کردید و فرصتی برای آنان ایجاد شد تا استعدادشان را به نمایش بگذارند.

روح الله نورمحمدی: لطفا برای برگزاری دور بعدی مسابقه «نواهنگ» بیشتر اطلاع رسانی کنید.

رحیمی: مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» بسیار خوب بود، ولی اگر از یکی از اساتید افغانستانی هم در نظر سنجی نهایی استفاده میکردید بسیار عالی می شد.به امید برگزاری هرچه بهتر برنامه «نواهنگ»

علیزاده: با تشکر از دوران ایرانی برنامه «نواهنگ»، در صورت امکان در دور های بعدی این مسابقه از دواران افغانستانی هم جهت ارزیابی استفاده شود.

مصطفی قلندری: لطفا درقسمت های بعدی مسابقه «نواهنگ» امکان نمایش آنرا را از طریق گیرنده های دیجیتال یا تلوبیون فراهم کنید.

محرم رسولی: برنامه دیدنی بود و فکر نمیکردم این هنرمندهای قدرتمند در ایران باشند. پیشنهاد دارم برای دور بعدی در مسابقه بیننده ها حضور داشته باشند.

این درحالی است که نظرات ذکر شده تنها بخشی از واکنش های مخاطبان به برنامه استعدادیابی «نواهنگ» بود و بسیاری از بینندگان شبکه آی فیلم2 با ارسال پیام هایی رضایت خود را از برگزاری این برنامه اعلام کردند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین