نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2813
-
الف
+

هشتمین فلم جشنواره عیدانه آی فیلم2؛ «به روح پدرم»

«به روح پدرم» پنجشنبه 7 اسد(مرداد) از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان، از تاریخ 31 سرطان(تیر) تا 7 اسد(مرداد) هر روز یک فلم سینمایی از شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

به همین منظور فلم سینمایی «به روح پدرم» به کارگردانی «جواد رضویان» تولید سال 1388، به عنوان هشتمین فلم این جشنواره تلویزیونی، پنجشنبه 7 اسد(سرطان) 1400 در جدول نشر شبکه جهانی آی فیلم2 قرار می گیرد.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: روح پدر هوشنگ که مدتی است از دنیا رفته، نزد پسرش می‌آید و از او می‌خواهد تا بدهی‌هایی که داشته را به چند نفر پرداخت کند که در جریان پرداخت این بدهی‌ها اتفاقاتی می‌افتد...

سیدجواد رضویان، یوسف تیموری، احمد پورمخبر، فریده سپاه‌منصور، صبا کمالی، کیومرث ملک‌مطیعی، محمود بهرامی، حسین محب‌اهری و کیانوش گرامی بازیگران این فلم هستند.

بر این اساس، فلم سینمایی «به روح پدرم» پنجشنبه 7 اسد(سرطان) 1400 ساعت 16:00 به وقت کابل و تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

گفتنی است تکرار اول فلم های سینمایی هر شب ساعت 22:00 به وقت کابل و تهران و 22:30 به وقت تاجیکستان نشر می شود و تکرار های بعدی نیز به همین ترتیب هر شش ساعت یکبار خواهد بود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر