نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2420
-
الف
+

امروز در «بانوی عمارت» می بینید؛ اشتباه مرگبار «فخرالزمان»

قسمت بیست و نهم سریال «بانوی عمارت» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

امروز در قسمت بیست و نهم سریال «بانوی عمارت» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «ارسلان» روحیه سابق خود را باز نیافته و از هر تغییر و اقدامی هراس دارد، از سوی دیگر «فخرالزمان» برای کمک به ارسلان از «جهانبخش میرزا» تقاضا می کند تا او را به حالت و روحیه گذشته باز گرداند و راز داشتن فرزند پسر در شکم خود را با او بازگو می کند اما...

به گزارش آی فیلم 2، «بانوی عمارت» به تهیه‌کنندگی «مجید مولایی»، کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» و به نویسندگی «احسان جوانمرد»، تولید سال 1397 خورشیدی است.

سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه است که داستانی را در مقطعی از زمان حکمرانی قاجار در ایران روایت می کند و به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در دوره زمامداری ناصر الدین شاه، «ارسلان میرزا» شاهزاده قجری عاشق دختری به نام «فخرالزمان» می‌شود، اما برخی افراد به شمول خواهر ارسلان میرزا مخالف ازدواج آن دو هستند...

مریم مومن، حسام منظور، پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع‌نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، سیروس میمنت، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سوزانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، پاوان افسر، مهری آل‌آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحرالعلومی بازیگران این سریال هستند.

سریال «بانوی عمارت» هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «بانوی عمارت»

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر