نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3488
-
الف
+

«حسن اکلیلی»: سریال «هشت بهشت» تاریخ مصرف ندارد

«حسن اکلیلی» در یک مصاحبه از آغاز ساخت فصل سوم سریال «آقای گرفتار» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «حسن اکلیلی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه، از سریال خاطره انگیز «هشت بهشت» گفت و از آغاز ساخت فصل سوم سریال «آقای گرفتار» خبر داد.

وی در پیوند با سریال «هشت بهشت» عنوان کرد: نکته‌ای که اکنون در هنگام تماشای «هشت بهشت» مایه تأسف است، تقریبا تمام شخصیت های مرکزی این سریال دیگر در میان ما نیستند؛ از «هادی اسلامی»، «سیروس گرجستانی» و «حسین ‌پناهی» گرفته تا «کاظم افرندنیا»، «خسرو شجاع‌زاده» و «فاضل اجبوری»، دیدن دوباره هنرنمایی این هنرمندان بزرگ اگر چه دل‌انگیز است اما در عین حال، حسی توأم با افسوس و غصه را نیز برای مخاطب به همراه دارد.

بازیگر سریال هشت بهشت افزود: قرار بود «مرحوم خواجویی» پس از سریال «پدرسالار» سری دوم هشت بهشت را بسازد که اجل به او مهلت نداد.

حسن اکلیلی در مورد استقبال مردم از سریال هشت بهشت اظهار داشت: نزدیک به 20 سریال بازی کرده‌ام اما شاید هیچ‌کدام‌شان به اندازه هشت بهشت مورد استقبال قرار نگرفته است. هشت بهشت از آن سریال‌هایی است که تاریخ مصرف ندارد و هنوز که هنوز است مردم درباره آن با من صحبت می‌کنند.

وی در پیوند با سریال «آقای گرفتار» گفت: قرار است سری سوم سریال «آقای گرفتار» ساخته شود. نگارش فلمنامه هم به پایان رسیده و فلمبرداری سریال نزدیک است. هر چند کارگردان سریال هنوز مشخص نشده است. بچه‌های آقای گرفتار اکنون 23 ساله‌اند و هر یک ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

«حسن اکلیلی» زاده‌ 1332 هجری خورشیدی در اصفهان، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است که حضور در سریال‌های تلویزیونی و چند فلم سینمایی را در کارنامه‌ هنری‌اش دارد. وی همچنین به عنوان کمیدین، تیاترهای متعددی را در شهر اصفهان بازی و کارگردانی کرده است.

اکلیلی در سریال هایی چون «هشت بهشت» (1368)، «آقای گرفتار-فصل اول» (1370)، «تفنگ سر پر» (1379)، «آقای گرفتار- فصل دوم» (1384)، «خانه شش در» (1385) و «پشت کوه های بلند» (1391) و فلم‌هایی نظیر «هوای تازه» (1365)، «سلام سرزمین من» (1367)،  «شما فرشته‌اید» (1368) و «جنگجوی پیروز» (1377) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است سریال «آقای گرفتار» با نقش آفرینی «حسن اکلیلی» از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

تماشای آنلاین سریال «آقای گرفتار»

تماشای آنلاین سریال «هشت بهشت»

تماشای آنلاین سریال «تفنگ سرپر»

تماشای آنلاین سریال «پشت کوه های بلند»

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر