نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3461
-
الف
+

بازیگر سریال «ستایش»: بازیگر نباید خودش را در قالب یک نقش تکرار کند

«داریوش ارجمند» بازیکر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از علاقه اش به بازی در نقش های مختلف سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «داریوش ارجمند» بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از علاقه اش به بازی در نقش های مختلف سخن گفت.

این هنرمند پیشکسوت ایرانی عنوان کرد: دوست دارم که در نقش‌های متفاوت ظاهر شوم؛ برای همین هم پس از بازی در سریال «امام علی (ع)» و در نقش «مالک اشتر»، در فلم «آدم برفی» و در قالب نقشی متفاوت ظاهر شدم. اتفاقاً پیشنهاد نقش های تکراری را هم زیاد داشته ام؛ اما خیلی از آنها را رد کرده ام و منتظر مانده ام تا یک پیشنهاد متفاوت و خاص از راه برسد.

داریوش ارجمند

وی افزود: همیشه تجربه های تازه و متفاوت را دوست داشته‌ ام. بازیگر نباید خودش را در قالب یک نقش تکرار کند و گاهی پیش آمده که پس از نقشی، برای کار بعدی رفته ام و در یک نقش کاملاً متفاوت و متضاد بازی کرده ‌ام.

آدم برفی

«ارجمند» در همین زمینه به ایفای نقش متفاوتش در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» اشاره کرده و عنوان می کند: مهم ترین عاملی که برای بازی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» ترغیبم کرد، همین تازه بودن نقش بود. چنین نقشی را در فلم ها و سریال های دیگر تجربه نکرده بودم. «مصطفی کاشفی» یک مامور امنیتی بلندپایه بود که حفاظت از دانشمندان هسته ای کشور را بر عهده داشت. جای چنین نقشی در کارنامه هنری ام خالی بود و از بازی در سریال واقعا لذت بردم.

ارجمند

«داریوش ارجمند» در پایان درباره فعالیت‌های اخیرش توضیح داد: آخرین کارم سریال «یاور» است که به تازگی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر شد. فعلا منتظر پیشنهاد خوب هستم. بسیاری از نقش هایی که برای بازی پیشنهاد می شوند، جذابیت های لازم را ندارند.

یاور

لازم به ذکر است، پیش از این سریال های «ستایش1 ، 2 و 3»، «یک تکه زمین»، «پلیس جوان»، «ماه و پلنگ»، «تعبیر وارونه یک رویا»و «ستاره سهیل» با هنرنمایی «داریوش ارجمند» از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«داریوش ارجمند»: شخصیت های «یاور» و «حشمت فردوس» هیچ شباهتی به هم ندارند

بازیگران و داستان سریال ماه رمضانی «یاور»

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر