نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5336
-
الف
+

قسمت آخر سریال «پنجمین خورشید» امروز در آیفیلم۲+ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «پنجمین خورشید» را تماشا می کنید.

در قسمت های قبلی سریال «پنجمین خورشید» تماشا کردید «محسن» پس از آمدن به زمان آینده تصمیم می گیرد با «هما»ازدواج کند، اما قبل از آن «محسن» می خواهد به سال 1364 برود و اشیا گران قیمتی را که با «همایون» ربوده اند به پولیس تحویل دهد و از مادر و خواهرش خداحافظی کند و مجدد با آخرین خورشید باقی مانده به زمان آینده برود.

«همایون» بخاطر آزاد کردن تراب با «منوچهر» که فردی خلافکار  است درگیر می شود و حقیقت ماجرا را به زن وی می گوید؛ همسرش او را  ترک می کندو این باعث کینه منوچهر نسبت آن ها می شود.

امروز در قسمت آخر سریال «پنجمین خورشید» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید؛ «منوچهر» به سراغ پولیس می رود و ماجرای ربوده شدن «هما» را به «محسن» و «همایون» نسبت می دهد و آدرس خانه «ننه خاور» را به پولیس می دهد و ...

به گزارش آی فیلم 2، سریال «پنجمین خورشید» به کارگردانی «علیرضا افخمی» تولید سال 1388 است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: محسن و همایون دو دوست بسیار صمیمی هستند که در سال ۱۳۶۴ و در وضعیت بد اقتصادی زندگی می‌کنند. آنها بر اثر حادثه‌ یک شیء تاریخی خاص پیدا می‌کنند که قابلیت سفر در زمان را دارد و محسن همراه آن ۲۴ سال در زمان سفر می‌کند و در سال ۱۳۸۸ در تهران امروز خود را می‌یابد. محسن که با پدیده‌های جدید و دور از ذهن مواجه می‌شود دلبسته دختری به نام هما می‌شود و …

حمید گودرزی، شبنم قلی خانی، مریم کاویانی، شهرام قائدی، مهدی سلوکی، انوشیروان ارجمند، مهوش صبرکن، پندار اکبری، کامیار محبی، عسگر قدس، حسن نجفی، نسیم گرامی پور، محمد متین حیدری نیا و نبی الله پیرهادی در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

بر این اساس، باتوجه به پایان یافتن سریال «پنجمین خورشید» سریال «آسمان همیشه ابری نسیت» از یکشنبه 23 جوزا(خرداد) هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال پنجمین خورشید

م ا 

نظر شما
ارسال نظر