نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3456
-
الف
+

امروز در «آنام» می بینید؛ «بیژن» از راز «ماهگل» با خبر می شود

قسمت پنجاهم سریال «آنام» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

امروز در قسمت پنجاهم سریال «آنام» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، خواهید دید؛ «بیژن» که سرنخ هایی از هویت «ماه گل» پیدا کرده سعی دارد با تعقیب وی از رازش با خبر شود، بیژن سرانجام منزل ماه گل را یافته و به سراغ او می رود اما حقایقی را می شنود که باعث میشود...

به گزارش آی فیلم 2، «آنام» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» و کارگردانی «جواد افشار» و به نویسندگی «امیرعباس پیام» تولید سال 1396 خورشیدی است که اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

این سریال، داستان زنی میانسال به نام «مارال» است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده‌اش توانسته خود و خانواده‌اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن یک راز، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی‌اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند.

گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین‌ترابی، مجید واشقانی، شبنم قلی خانی، سامیه لک، امیررضا دلاوری، سیروس گرجستانی، ناصر هاشمی، کوروش زارعیل، لاله مرزبان، مهشید جوادی، میثم ولیخانی، احمد پورخوش، شیرین آقارضاکاشی، علیرضا پورصدیقیان، آیدا جعفری، محمد حاجی بابایی و حسین فروغی پور از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «آنام» هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

لازم به ذکر است این سریال و دیگر سریال های آی فیلم2 هر شش ساعت یکبار تکرار می شوند.  بدین ترتیب بینندگان آی فیلم۲ می توانند تکرار سریال آنام را در ساعت های ۱۳، ۷ و یک بامداد تماشا کنند.

تماشای آنلاین سریال «آنام»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر