نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1955
-
الف
+

حادثه ای برای «سیروس گرجستانی» در سریال «آنام»

«جواد افشار» با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» از سکانس مرگ «سیروس گرجستانی» در سریال «آنام» و جزئیات تولید این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «جواد افشار» کارگردان سریال در حال نشر «آنام»در شبکه آی فیلم 2 با حضور در برنامه 14 اینچ از جزئیات تولید این سریال و خاطراتش گفت.

«جواد افشار» گفت: «آنام» سختی های زیادی در تولید داشت با توجه به محدودیت ها و مشکلاتی که پیش رو داشتیم سعی کردیم این مشکلات را تحمل کنیم  به همین دلیل به آذربایجان رفته و در روستاهای محروم و دورافتاده با سختی های بسیار زیاد، محدودیت ها و محرومیت ها توانستیم تصاویر زیبا و خروجی خوب و قصه های ناب روایت کنیم که برای مخاطب تازگی داشته باشد و دوستش داشته باشد که خوشبختانه این اتفاق روی داد.

کارگردان سریال «آنام» به بیان خاطره ای از سریال آنام پرداخت و عنوان کرد: «سیروس گرجستانی» از بازیگران جذاب، دوست داشتنی و پر انرژی بود و من افتخار این را داشتم علی رغم اینکه سال های سال ایشان را از دوران تیاتر و در زمان تولید فلم «دندون طلا» به کارگردانی «داوود میر باقری» می شناختم، تا اینکه در سریال «آنام» قسمت شد در خدمتشان بودیم،ایشان در این سریال نقش خان بزرگ یک فامیل را در یک روستای دور افتاده در «نوجه ده» بازی می کردند. 

وی در ادامه افزود: وقتی سکانس مرگ «خان آقا» با بازی «سیروس گرجستانی» را ضبط می کردیم این هنرمند باید روی یک تپه به درختی تکیه می داد و ساز می نواخت و به آرامی در همان حال با تکیه بر درخت چشمانش بسته می شد و فوت می کرد. ضبط این صحنه را کلید زدیم و وقتی گرجستانی بر درخت تکیه زد و چشمانش را بست نزديك بود از بالاى كوه و ارتفاع زيادى سقوط كند كه خدا را شكر با  کمک «امیر کرباسچی» یکی از عوامل تولید این سریال  نجات پیدا کرد و خدا به همه ما رحم كرد.

«آنام» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» و کارگردانی «جواد افشار» و به نویسندگی «امیرعباس پیام» تولید سال 1396 خورشیدی است.

این سریال، داستان زنی میانسال به نام «مارال» است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده‌اش توانسته خود و خانواده‌اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن یک راز، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی‌اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر