نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4199
-
الف
+

«مجید واشقانی»: بازیگری در سریال به مراتب دشوارتر از بازی در سینما است

«مجید واشقانی» در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» خاطره ای زیبا از سریال «آنام» را تعریف کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «مجید واشقانی» بازیگر «آنام» با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ»، خاطره ای زیبا از این سریال را تعریف کرد.

«مجید واشقانی» در پیوند با تاثیر نقش های قبلی اش در سریال ها بر شخصیت «بیژن» گفت: در سریال های قبلی 3 بار نقش پولیس را بر عهده داشتم و نقش بیژن از موقعیت هایی که بود که به هیچ عنوان شناختی از آن نداشتم؛ بیژن از خانواده ای بود که در سطح پایین جامعه قرار می گرفت و اینکه او با یک خانواده سطح بالا و مرفه وصلت کرده، این نقش را به هر جهت برای من جذاب کرده بود.

بازیگر سریال «آمین» در پاسخ به سوال «چرا در تلویزیون بیشتر از سینما فعالیت دارید؟» اظهار داشت: برایم فرق چندانی ندارد؛ روزی که وارد عرصه بازیگری شدم، آرزو داشتم که در یک فلم کوتاه ایفای نقش کنم و در آن فلم در یک سکانس حضور داشته باشم و از تلویزیون نشر شود اما اکنون که در یک سریال بزرگ مثل «آنام» یکی از شخصیت های مرکزی را بر عهده دارم خدا را شکر می کنم به علاوه اینکه معتقدم بازیگری در سریال به مراتب دشوارتر از بازی در سینما است.

وی در پایان ضمن تعریف خاطره ای زیبا از سریال «آنام» عنوان کرد: خاطره ای زیبا از این سریال دارم که برای اولین بار تعریف می کنم؛ قبل از اینکه برای نقش بیژن قرارداد امضا کنم، متوجه شدم که «امیررضا دلاوری» بازیگر نقش «نوید»، توسط آقای «جواد افشار» برای شخصیت بیژن در نظر گرفته شده بود و خود او این موضوع را می دانست و یک روز در صحنه فلمبردای به «امیرعباس پیام» گفته بود که نقش «بیژن» را بسیار دوست داشتم ایفا کنم اما مجید واشقانی نقش بیژن را به خوبی ایفا کرده و این صحبت خیلی به دل من نشست.

«آنام» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» و کارگردانی «جواد افشار» و به نویسندگی «امیرعباس پیام» تولید سال 1396 خورشیدی است.

این سریال، داستان زنی میانسال به نام «مارال» است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده‌اش توانسته خود و خانواده‌اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن یک راز، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی‌اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«مجید واشقانی»: داستان سریال «آنام» بسیار گیرا و جذاب است

«مجید واشقانی» از «پایتخت۱» تا «آنام»

دانلود سریال «آنام»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر