نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
902
-
الف
+

اجرای «ادریس احمدی» در مسابقه «نواهنگ» آیفیلم۲

در این ویدیو اجرای سبک نوین موسیقی افغانستان توسط «ادریس احمدی» در مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «ادریس احمدی» از اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» زاده ۱۰ جدی(دی) ماه ۱۳۷۴ هجری خورشیدی، خواننده،‌ ترانه سرا، آهنگ ساز و تنظیم کننده آهنگ می باشد.

«ادریس» که اهل ولایت «هرات» می باشد، سبک های مختلفی را در زمینه موسیقی دنبال می کند.

وی در سال ۱۳۹۸ اولین آهنگ خود را با نام«دنیا بی وفا» منتشر نمود و آلبوم وی به نام «سوی نو» در حال ساخت است.

این هنرمند جوان با اجرای سبک نوینی در موسیقی توانست 3 چراغ سفید از داوران مسابقه «نواهنگ» کسب کند و به مرحله نیمه نهایی راه یابد اما در رقابت با حریفانش از ورود به مرحله فینال جا ماند.

 «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ»  12 نفر در در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

در بخش فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

کد رای دهی ادریس احمدی در مسابقه نواهنگ، 135 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

علاقه مندان به هر یک از اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، برای شرکت در نظر سنجی مردمی بهترین آوازخوان از دو طریق می توانند آرای خود را ارسال نمایند:

1- ارسال کد رای دهی مختص به هر اشتراک کننده به صورت SMS به شماره های شبکه آی فیلم2 به شرح زیر:

از ایران به شماره 3000097

از افغانستان به شماره 0787449899

از دیگر کشورها به شماره 0093787449899

2- از طریق اپلیکیشن آی فیلم 2:

با نصب اپلیکیشن آی فیلم ۲ در گوشی موبایل تان، شما امکان شرکت در نظرسنجی مسابقه نواهنگ، تماشای قسمت های نشر شده این برنامه و دنبال کردن اخبار و حواشی این رقابت جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

آسان ترین راه نصب این برنامه موبایلی ارسال کد ۱ به صورت SMS به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ از ایران و ارسال کد ۱ به شماره واتساپ ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از افغانستان و دیگر کشورها می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقه نواهنگ ؛اهدای جوایز و معرفی برگزیده مردمی این رقابت روز جمعه 21 جوزا (خرداد) با حضور چهره های فرهنگی و هنری مهاجر و آوازخوان های برتر این مسابقه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر بخوانید:

نوآوری «ادریس احمدی» و سبک نوین  موسیقی افغانستان در مسابقه «نواهنگ»+ویدیو

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر