نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1964
-
الف
+

سریال «رانت خوار کوچک» به زودی از آی فیلم2 نشر می شود

سریال «رانت خوار کوچک» به زودی از آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با رسیدن به قسمت های پایانی سریال «زیرزمین»، سریال «رانت خوار کوچک» از روز پنجشنبه 13 جوزا(خرداد) در جدول نشراتی شبکه جهانی آی فیلم 2 قرار می گیرد.

«رانت‌خوار کوچک» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» تولید سال ۱۳۸۲ خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک اداره قصد دارد ده قطعه زمین را بین کارمندان خود تقسیم کند. آقای اشترخانی که از طرف صاحبخانه که پدر دامادش نیز می باشد، برای تخلیه خانه و تعیین روز عروسی تحت فشار قرار گرفته‌است. وی تلاش خود را بیشتر می‌نماید تا بلکه نظر معاون جدید اداره را برای گرفتن یک قطعه زمین جلب کند؛ البته تلاش هایی که می‌کند باعث دردسرهای فراوانی هم برای خودش و اطرافیان می‌شود.

زنده یاد سیروس گرجستانی، آتیلا پسیانی، محمدرضا هدایتی، فرهاد بشارتی، رضا فیاضی، رضا بنفشه‌خواه، آرش نوذری، امیر زری وند، محمد مختاری، زنده یاد داریوش اسدزاده، سحر ولدبیگی، مهران ضیغمی، سیما تیرانداز، زویا امامی، جعفر بزرگی، رضا توکلی، محمود بهرامی و کامران فیوضات بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش، سریال «رانت خوار کوچک» از روز پنجشنبه 13 جوزا(خرداد) هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «زیرزمین»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر