نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1489
-
الف
+

اجرای آهنگ فولکلوریک هزارگی در مسابقه آوازخوانی «نواهنگ»

در این ویدیو اجرای آهنگ فولکلور هزارگی توسط «داوود میرزایی» در مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، «داوود میرزایی» از اشتراک کنندگان گروه هشتم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» به زاده ولایت «دایکندی» است، وی به مدت 2 سال است که موسیقی و خوانندگی را به صورت خودآموز و بدون داشتن استاد آغاز کرده و تا قبل از اشتراک در برنامه نواهنگ فقط در جمع های کوچک اجرای موسیقی انجام داده و علاقه بسیاری به موسیقی فولکلوریک هزارگی دارد.

این آوازخوان جوان با اجرای آهنگ فولکلور هزارگی در مسابقه «نواهنگ» توانست سه چراغ سفید از داوران دریافت کند اما در مرحله ارزیابی در رقابت با «حبیب الله احمدی» حذف شد و از ورود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

کد رای دهی داوود میرزایی در مسابقه نواهنگ، 131 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

علاقه مندان به هر یک از اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، برای شرکت در نظر سنجی از دو طریق می توانند آرای خود را ارسال نمایند.

1- ارسال کد رای دهی از طریق ارسال SMS به شماره های شبکه آی فیلم2 به شرح زیر:

از ایران به شماره 3000097

از افغانستان به شماره 0787449899

از دیگر کشورها به شماره 0093787449899

2- از طریق اپلیکیشن آی فیلم 2:

با نصب اپلیکیشن آی فیلم ۲ در گوشی موبایل تان، شما امکان شرکت در نظرسنجی مسابقه نواهنگ، تماشای قسمت های نشر شده این برنامه و دنبال کردن اخبار و حواشی این رقابت جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

آسان ترین راه نصب این برنامه موبایلی ارسال کد ۱ به صورت SMS به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ از ایران و ارسال کد ۱ به شماره واتساپ ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از افغانستان و دیگر کشورها می باشد.

مسابقه استعداد یابی«نواهنگ» جمعه ها ساعت ۹ شام از شبکه آیفیلم۲ نشر می شود و تکرار آن، ساعت ۹ صبح و ۳ عصر روز شنبه می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

گفتنی است «علی خوشبین»، «کبیر حسینی»و «احمد جیلانی»  توانستند با گذر از مرحله نیمه نهایی به بخش نهایی مسابقه نواهنگ راه پیدا کنند و قرار است روز جمعه 7 جوزاء(خرداد) در بخش فینال با هم رقابت کنند تا نفرات اول تا سوم این مسابقه استعداد یابی مشخص شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر