نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4772
-
الف
+

جدیدترین فلم «سلمان خان» رکورد شکست

جدیدترین فلم «سلمان خان» در اولین روز اکران رکورد شکست.

به گزارش آی فیلم 2، جدیدترین فلم «سلمان خان» بازیگر محبوب سینمای هند، بعد از چند بار به تعویق افتادن سرانجام اکران شد و اولین روز اکران را با رکوردشکنی پشت سر گذاشت.

فلم «رادهه(Radhe)» آخرین فعالیت سینمایی سلمان خان، در حالی اکران شد که وضعیت ابتلا به کرونا در هند وخیم گزارش شده اما با این وجود، این فلم بعد از چندین تعویق سرانجام در عید فطر اکران شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فلم رادهه که به صورت سراسری اکران شد، در بعضی نقاط جهان با 50 درصد ظرفیت سالون ها و همچنین در بسترهای مختلف انترنتی نمایش داده شد تا در اولین روز 4.2 میلیون بار دیده شود و در میان فلم هایی که به تازگی اکران شده اند حتی از فلم «گوزیلا علیه کونگ» استقبال بیشتری داشته باشد.

در پی این موفقیت، سلمان خان ستاره سینمای هند با انتشار یک پست نوشت: ضمن عرض تبریک عید فطر، از تبدیل شدن فلم رادهه به پربیننده ترین فلم در 1 روز از همه شما تشکر می کنم. صنعت فلم بدون حمایت شما دوام نخواهد آورد، تشکر.

گفتنی است سلمان خان در این فلم به کارگردانی «پربو دیوا» با سه کرکتر جنایتکار با بازی «رندیپ هودا»، «گائوتام گلاتی» و «سانگ هائی» روبرو میشود.

به نقل از ایندیا تایمز، علاوه بر «سلمان خان» بازیگرانی هم چون «جکی شروف» نیز در این فلم حضور دارند.

«سلمان خان» فلمبرداری فلم مورد انتظار «رادهه» را ادامه می دهد

«سلمان خان» از فلم جدید خود با بازی «جکی شروف» رونمایی کرد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر