نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2650
-
الف
+

«یوسف پیامبر» جذاب ترین سریال ماه رمضانی از نگاه مخاطبان آی فیلم 2 در افغانستان +ویدیو

شماری از شهروندان افغانستان در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 از علاقه شان به تماشای سریال «یوسف پیامبر» صحبت کردند.

به گزارش آی فیلم 2، ماه مبارک رمضان زمانی است که برای تلویزیون و مخاطب من حیث نشر سریال مهم است و مخاطبان در این ماه بیشتر پای تلویزیون برای تماشای آثار می‌نشینند و شاهد سریال‌هایی از کارگردانان مختلف در ژانر‌ها و قصه‌های متفاوت هستند.

یکی از سریال هایی که هرساله در ماه مبارک رمضان در جدول نشراتی رسانه ها قرار می گیرد «یوسف پیامبر» به کارگردانی آقای «فرج الله سلحشور» است که با وجود گذشت سال ها از نشر این سریال فاخر، همچنان در سطح جهان با اقبال بالایی مواجه شده است. 

این مجموعه که  داستان پرفراز و ‌نشیب زندگی یوسف پیامبر را از دوران کودکی و گرفتارشدن ایشان در چاه تا زمانی که دوباره به آغوش پدرش حضرت یعقوب(ع) بازمی‌گردد، روایت می‌کند.

«مصطفی زمانی»، «محمود پاک نیت»، «کتایون ریاحی»، «جعفر دهقان»، «عباس امیری»، «جهانبخش سلطانی»، «رحیم نوروزی»، «مهوش صبرکن»، «الهام حمیدی»، «پروانه معصومی» و «لیلا بلوکات» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است این سریال بعلاوه نشر در چینل های ایران، در کشورهایی چون آذربایجان، تاجیکستان، لبنان و افغانستان...نیز به نمایش درآمده و توانسته انبوه مردم را مجذوب خود بسازد.

باتوجه به استقبال بالای بینندگان آی فیلم2 از نشر سکانس های مربوط به «یوسف پیامبر»  در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی این شبکه، خبرنگار آی فیلم 2 در کابل به سراغ مردم رفته تا نظرات آن ها را در مورد این سریال جویا شود. 

در این مصاحبه یکی از مخاطبان آیفیلم۲ و از علاقهمندان به سریال یوسف پیامبر اظهار کرد: از ظرافت های این سریال یکی داستان آن است که برگرفته از قرآن است و از سوی دیگر جنبه آموزشی دارد و تماشای آن سودمند است.

 یکی دیگر از مخاطبان آی فیلم ۲ در کابل ضمن تشکری از کارگردان این سریال مذهبی به خبرنگار ما گفت: من بارها قرآن را مطالعه کردم ولی با به تصویر کشیدن این سریال چیزهای جدیدی را یاد گرفتم.

کینه ورزی برادران یوزارسیف با وی و در چاه انداختنش، ورود یوزارسیف به کاخ پوتیفار، پاکدامنی پیامبر خدا در برابر وسوسه های «زلیخا»، شهادت طفل به بی گناهی یوسف (ص) و... از جمله سکانس های مورد علاقه مخاطبان آیفیلم۲ در افغانستان را شامل می شدند.

در پیوند با این خبر بخوانید:

تماشا آنلاین سریال «یوسف پیامبر»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر