نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2689
-
الف
+

«مریم امیرجلالی»: بعد از «خانه به دوش» فقط نقش زن بی اعصاب به من پیشنهاد میشد

«مریم امیر جلالی» و «حمید لولایی» با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» از سکانس های خاطره انگیز «خانه به دوش» صحبت کردند.

به گزارش آی فیلم2،  «مریم امیرجلالی» و «حمید لولایی» بازیگران سریال های طنز شبکه آی فیلم2 با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ»، درپیوند با حضورشان در سریال کمیدی «خانه به دوش» صحبت کردند.

«حمید لولایی» در خصوص کرکتر «آقا ماشالله» در این سریال گفت: من این کرکتر را به خوبی درک کردم چون در خانواده ای متولد شدم که از طبقه کارگر بودند و من خیلی راحت با این نقش کنار آمدم و خوشحالیم که این اثر به دل مردم نشست و مخاطبان این خانواده را دوست داشتند.

«مریم امیر جلالی» در خصوص پیشنهادهای کلیشه ای برای بازی در سریال ها عنوان کرد: بیشتر نقش هایی که بعد از ایفای کرکتر «ناهید» در سریال «خانه به دوش» به من پیشنهاد شد کرکتر یک بانو بی اعصاب است و خیلی ها در فضای مجازی به من عنوان می کردند که کار دیگری به غیر از جیغ زدن نمی توانم انجام بدهم از این رو کرکترهای دیگری که در سریال های ملودرام داشتم دیده نشد مثل سریال «زیر هشت» به کارگردانی «سیروس مقدم» که نقش «فاطمه خانم» مادر «آرش مجیدی» را بازی کردم و یکی از آنها هم سریال «نوعروس» بود.

بانو «امیر جلالی» در خصوص سکانس های عاشقانه سریال «خانه به دوش» عنوان کرد: تمام سکانس های «خانه به دوش» را عاشقانه دوست داشتم و با آن زندگی می کردم و زیباترین سکانسی که من خیلی دوست داشتم زمانی بود که «ماشا الله» برای کار به مالزیا رفته بود و من بسیار دلتنگ بودم و با عکس او صحبت می کردم که ناگهان قاب عکس از دستم افتاد و شکست و من از ترس اینکه پسرم متوجه این موضوع نشود و به خاطر حکم فرمایی حجب و حیا بین مادر و اولاد گفتم شاید دزد آمده است.

بازیگر کرکتر «آقا ماشاالله» نیز با یادآوری  سکانس های خاطره انگیزش در این سریال کمیدی عنوان کرد: به یادماندنی ترین سکانس سریال «خانه به دوش» برای من زمانی بود که «ناهید» از من خواسته بود که برای پختن «آش» بدرقه، برایش سبزی بخرم و زمانی که برگشتم او چون نظرش را عوض کرده بود زمانی که سبزی ها را دست من دید به شدت عصبانی شد و  لباس هایی که در دستش بود به سمت صورت من پرتاب کرد و من به او گفتم دوباره دواهایت را نخورده ای؟

در ادامه «امین زندگانی» گرداننده برنامه 14 اینچ از این دو هنرمند کمیدی خواست که سکانس خاطره انگیز  درد و دل عاشقانه بین «آقا ماشاالله» و «ناهید» را درموتر مجدد بازآفرینی کنند که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید.

گفتنی است داستان سریال خانه به دوش درباره «ماشاالله» مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال می‌نماید، اما باز هم با شرایط بد اقتصادی روبروست.

او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام «بیات» آشنا شده و به پیشنهاد او را برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند خانواده‌اش را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد، اما ...

لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پوریا غفاری

یادش بخیراین سریال خانه به دوش خیلی خوب بود

پربحث ترین