نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3064
-
الف
+

پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری افغانستان از نگاه مردم

شماری از باشنده گان کابل درمصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 از تمایل خود برای سفر به مناطق زیبای گردشگری افغانستان پس از خاتمه یافتن جنگ گفتند.

به گزارش آی فیلم 2، «افغانستان» برخلاف تصویری که از آن در رسانه ها نشر می شود، کشوری مملو از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی است؛ از «جلال آباد» در شرق افغانستان گرفته تا «بلخ» در شمال افغانستان؛ زیبایی در جای جای آن موج می‌زند. هر چند اماکن دیدنی افغانستان به خاطر جنگ‌ها آسیب زیادی دیده‌اند ولی هنوز هم جذابیت‌های فراوانی دارند که برای ما ناآشنا هستند. 

این کشور پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به مقصد زیبای گردشگری دارد و با کوه ها، جنگل ها و دریاچه های دلفریبش محلی مناسب برای گشت و گذار و تفریح ماجراجویان است. در شهرهای بزرگ این کشور می توانید اقامت گاه های خوب و غذاهای مزه دار یافته و غرق در بناهای تاریخی و فرهنگی ای شوید که ریشه در تاریخ طولانی این سرزمین دارند.

خبرنگار آی فیلم 2 در کابل  با طرح این سوال که «اگر زمانی امنیت در افغانستان برقرار شود دوست دارید به کدام ولایت ها سفر کنید؟» به سراغ باشنده گان کابل رفته تا نظر آن ها را در پیوند با این پرسش جویا شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر