نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2018
-
الف
+

برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت مجازی

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم 2، «نمایشگاه بین المللی قرآن کریم» ایران که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شد در سال روان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. 

این نمایشگاه مجازی با شعار «قرآن، کتاب رشد و رویش» با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از امروز 11 ثور(اردیبهشت) برابر با هجدهم ماه مبارک رمضان به صورت ۲۴ ساعته به مدت ۱۰ روز از طریق بستر مجازی افتتاح می گردد.  

در این نمایشگاه مجازی به آدرس www.iqfa.ir، دو بخش اصلی فروشگاهی و محتوایی وجود دارد و همچنین قرار است در این نمایشگاه ۳۰ وبینار تخصصی در حوزه های گوناگون فرهنگ قرآنی برگزار شود که ۱۰ وبینار در سطح بین المللی و با حضور میهمانان برجسته فرهنگ قرآنی و اسلامی از ۱۰ کشور خواهد بود.

به گفته «فقهی زاده» معین قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، در بخش محتوایی شاهد فعالیت های خلاقانه موسسات و مراکز گوناگون فرهنگی در سطح ملی خواهیم بود.

بر این اساس، نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از تاریخ 11 لغایت 20 ثور(اردیبهشت) سال روان (18 تا 28 ماه مبارک رمضان) برگزار می‌شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر