نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1510
-
الف
+

باهم تماشا کنیم؛ آهنگ زیبای «رمضان» با صدای «رستم عظیمی» آوازخوان تاجیکستان

در این گزارش آهنگ زیبای «رمضان» را با صدای «رستم عظیمی» آوازخوان تاجیک نظاره گر خواهید بود.

به گزارش آی فیلم 2، «رمضان» یکی از مهمترین ماه‌های مسلمانان است، این ماه پر برکت با افطار و سحرش، با دعای به هنگام افطار یا سریال‌های مناسبتی و آهنگ هایش، ماهی پر از خاطره و لحظات خوش برای همه مسلمانان است.

در ماه رمضان، دلهای مومنان به خداوند نزدیکتر است و همین مفهوم باعث شده تا حتی دعاها و آهنگ‌های ماه رمضان، رنگ و بوی دیگری بگیرد و سمت و سوی الهی پیدا کند.

تاکنون خواننده های زیادی در پیوند با ماه رمضان آثاری معنوی را اجرا کرده اند که «عظیم رستمی» آوازخوان جوان و محبوب تاجیکستانی یکی از آنها می باشد.

«رستم عظیمی» زاده اول آپریل ۱۹۸۹ میلادی در زرافشان تاجیکستان، آوازخوان پاپ تاجیک است.

در سال 1995 وارد مکتب شد. علاقه به موسیقی و آواز و استعداد باورنکردنی وی که توسط پدرش حمایت می شد باعث شد در سال 2000 هنگامی که فقط 10 سال داشت در یک جشنواره موسیقی اشتراک کند و مقام اول را کسب کند.

پس از این جشنواره تصمیم گرفت تا استعدادهای خود را بیشتر شکوفا کند و شروع به نواختن آلات موسیقی کرد. در سال 2001 ، خانواده عظیمی به شهر خجند نقل مکان کردند و در سال 2004 رستم عظیمی برای پیشرفت استعداد خود وارد آکادمی موسیقی «صادر خان حافظ» گردید.

وی در سال 2008 از دانشکده فارغ التحصیل می شود، در سال 2007 ، اولین پارچه رسمی خود را اجرا نموده و به این ترتیب وارد دنیای حرفوی می شود.

عظیمی اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان «بشنو صدای مرا» در سال 2013 منتشر نمود و با استقبال بسیار روبرو شد. 

«از من دوری» و «دنیای درد» از جمله آلبوم های وی می باشد.

در ویدیوی بالا کلیپ «رمضان» را با صدای «رستم عظیمی» می شنوید.

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین