نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2610
-
الف
+

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه دوازدهم)

در این گزارش با گروه دوازدهم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» شبکه آی فیلم2 آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، دوازدهمین قسمت از مسابقه استعدادیابی خوانندگی «نواهنگ» فردا جمعه 10 ثور(اردیبهشت) 1400 ساعت ۹ شام به وقت تهران و کابل و ۹:۳۰ شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«هادی کریمی» گرداننده مسابقه «نواهنگ» است و داوران این رقابت جذاب و هیجانی ، «امیر تاجیک» آوازخوان مطرح ایرانی، «مهرداد هویدا» آوازخوان و آهنگساز سرشناس و داکتر «محمدرضا چراغعلی» از تنظیم کننده های مطرح موسیقی ایران می باشند.

همچنان یکی از داوران حاضر در بخش ارزیابی، از آوازخوان های مهاجر افغانستانی آقای «عارف جعفری» هستند که از لحاظ افغانستانی بودن موسیقی؛ شرکت کنندگان را ارزیابی می کند.

در ادامه با گروه دوازدهم مرحله مقدماتی مسابقه نواهنگ آشنا می شوید:

«پژمان تاجیک»

پژمان تاجیک نواهنگپژمان تاجیک زاده ۱۳۷۶ در تهران است و اصالتا اهل هرات می باشد. به مدت ۵ سال موسیقی را در سبک کلاسیک شرقی به صورت علمی و حرفوی تحت نظر استاد آموخته است.

کد رای دهی پژمان تاجیک در مسابقه نواهنگ، 145 می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«سید حسن حسینی»

سید حسن حسینی نواهنگ

سید حسن حسینی زاده ۵ سرطان(تیر) ۱۳۷۴ در تهران، دانشجوی انجنیری سیول یا عمران است و اصالتا اهل دایکندی می باشد. وی فعالیت موسیقی را با نوازندگی گیتار آغاز نموده است.

حسینی از سال ۱۳۹۷ وارد گروه بین المللی تواشیح و همخوانی «ولایت» شده و تاکنون چندین اجرا به مناسبت های مختلف در شبکه آی فیلم2 داشته است.

لازم به ذکر است کد رای دهی سید حسن حسینی در مسابقه نواهنگ، 146 می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«رضا اصغرنژاد»

رضا اصغرنژاد نواهنگ

رضا اصغرنژاد زاده ۱۸ سنبله(شهریور) ۱۳۵۹ در ولایت بامیان، نوازنده و خواننده است. وی موسیقی را با تشویق استاد  «لطیف سرخوش» آغاز کرده و موسیقی را نزد «سعید دبیری» و استاد «امیر آهنگ» آموخته است.

اصغرنژاد نواختن گیتار را با «پیمان قدیری» آغاز نموده و با «داود همتی»، «بابک توتونچی» و «بهروز مساحتی» ادامه داده است.

از سال 1382 با گروه هنری «خاطره» در کانسرت های متعددی به عنوان نوازنده گیتار در کنار خواننده های مختلف حضور داشته است.

وی همچنین با برگزاری کورس های آموزش گیتار مصروف می باشد.

کد رای دهی رضا اصغرنژاد در مسابقه نواهنگ، 147 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«سید حسین حسینی»

سید حسین حسینی نواهنگ

سید حسین حسینی 33 سال سن دارد و از دوران طفولیت علاقه مند آواز و موسیقی بوده و این هنر را به صورت خودآموز فرا گرفته است.

وی به تازگی به گونه حرفوی آواز، سلفژ و صداسازی و پیانو را آغاز کرده است.

 کد رای دهی سید حسین حسینی در مسابقه نواهنگ، 148 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

علاقه مندان به هر یک از اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، برای شرکت در نظر سنجی از دو طریق می توانند آرای خود را ارسال نمایند.

1- ارسال کد رای دهی از طریق ارسال SMS به شماره های شبکه آی فیلم2 به شرح زیر:

از ایران به شماره 3000097

از افغانستان به شماره 0787449899

از دیگر کشورها به شماره 0093787449899

توجه داشته باشید که از هر سیم کارت فقط یک رای به هر خواننده پذیرفته است. بنابراین ارسال رای برای چند خواننده از یک سیم کارت مانعی ندارد.

2- از طریق اپلیکیشن آی فیلم 2:

با نصب اپلیکیشن آی فیلم ۲ در گوشی موبایل تان، شما امکان شرکت در نظرسنجی مسابقه نواهنگ، تماشای قسمت های نشر شده این برنامه و دنبال کردن اخبار و حواشی این رقابت جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

آسان ترین راه نصب این برنامه موبایلی ارسال کد ۱ به صورت SMS به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ از ایران و ارسال کد ۱ به شماره واتساپ ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از افغانستان و دیگر کشورها می باشد.

همچنین برای نصب این اپلیکیشن می توانید از طریق لینک های دانلود اپلیکیشن اندروید و ios که در وبسایت ما به آدرس Fa2.ifilmtv.com قرار داده شده، اقدام نموده و پس از دانلود و نصب برنامه از بخش نظرسنجی نواهنگ به اشتراک کننده مورد علاقه تان رای ارسال نمایید.

همچنین این امکان برای علاقه مندان وجود دارد که از طریق برنامه بازار و سیب اپ، اپلیکیشن آی فیلم 2 را جستجو نموده و نصب نمایید.

لازم به یادآوری است یازدهمین قسمت از مسابقه خوانندگی «نواهنگ» فردا جمعه 10 ثور(اردیبهشت) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

مرحله نیمه نهایی مسابقه نواهنگ، از جمعه هفته بعد آغاز می شود که در هر برنامه چهار اشتراک کننده راه یافته به این مرحله در قالب یک گروه به رقابت می پردازند و در نهایت یک نفر از هر گروه به مرحله نهایی راه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

با داوران مسابقه نواهنگ آشنا شوید

با گروه اول مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه دوم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه سوم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه چهارم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه پنجم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه ششم مسابقه «نواهنگ» آیفیلم۲ آشنا شوید

گروه هفتم مسابقه «نواهنگ»؛ از خوانندگان موسیقی محلی تا پدیده های نوظهور موسیقی افغانستان

گروه هشتم مسابقه «نواهنگ»؛ دمبوره نوازان یکه تازی می کنند

رقابت جذاب و دیدنی خوانندگان جوان در گروه نهم مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه دهم)

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه یازدهم)

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر