نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1615
-
الف
+

محفل قرآنی در «کابل» با تلاوت قاریان بین المللی از ایران برگزار می شود

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان، حافظان و فعالان قرآنی ۲۰ ثور (اردیبهشت‌)  کابل برگزار می‌شود.

به گزارش آی فیلم 2، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان، حافظان و فعالان قرآنی ۲۰ ثور (اردیبهشت‌)  مصادف با (۲۷ ماه مبارک رمضان) در کابل برگزار می‌شود.

«سید کاظم حجت» رئیس مجمع «دارالقرآن بقیةالله افغانستان» و دیگر اعضای مجمع ضمن حضور در رایزنی فرهنگی ایران در «کابل» با «غلام حسین شیرزاد»، رایزن فرهنگی ایران دیدار کردند.

رئیس مجمع دارالقرآن بقیةالله افغانستان با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم، خواستار اعزام قاریان بین‌المللی از جمهوری اسلامی ایران به افغانستان شد.

برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت با اعزام استاد از جمهوری اسلامی ایران و کمک به کورس های مجازی قرآن آموزان مجمع از دیگر موارد مطروحه در این دیدار بود.

همچنین، «غلام حسین شیرزاد» رایزن فرهنگی ایران در افغانستان با آقای «ثابت»، رئیس دانشگاه «المصطفی» واحد کابل در محل رایزنی فرهنگی ایران، دیدار و گفتگو کرد.

دیدار با «اسد الله اخضراتی» رئیس مؤسسه دولتی تربیت معلم «دایکندی» افغانستان از دیگر فعالیت‌های رایزنی فرهنگی ایران در کابل بود. در این دیدار، مسائلی چون تجهیز منابع و متون آموزشی و کمک آموزشی به مؤسسه تربیت معلم دایکندی و کتابخانه عمومی در دایکندی مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

تلاوت قاریان افغانستانی در برنامه های قرآنی ایران

م ا 

نظر شما
ارسال نظر