نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
962
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «بر سر دوراهی» می بینید+ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «برسر دوراهی» را تماشا می کیند.

امشب در قسمت اول سریال «بر سر دوراهی» که از شبکه آی فیلم2 نشر می شود می بینید؛ «حامد» با هنرنمایی «حمید گودرزی» جوانی از طبقه متوسط است که با طی کردن مسیری پر فراز و نشیب پولدار شده است و می خواهد بادختر پولداری به نام «پریناز» با بازی «میترا حجار» ازدواج کند و زمانی که با نامزدش در رستورانت است با آمدن دختری غافلگیر می شود و ...

به گزارش آی فیلم 2، سریال «بر سر دوراهی» به تهیه کنندگی «حامد عنقا» و کارگردانی «بهرنگ توفیقی» تولید سال 1398 خورشیدی می باشد.

سریال بر سر دوراهی قصه زندگی پرفراز و نشیب پسری به نام «حامد» با بازی «حمید گودرزی» است که می خواهد یک شبه راه صدساله را پی کند و با رسیدن به پول به تدریج از خود انسانی اش فاصله می‌گیرد.

حمید گودرزی، مهراوه شریفی نیا، میترا حجار، عنایت بخشی، بهرنگ علوی، بهنوش بختیاری، افسانه چهره آزاد، مجید مشیری، شهین تسلیمی، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی، شیرین آقارضاکاشی، یلدا قشقایی، محمدعلی ساربان، مجید علیزاده، داود بنی‌اسد، محمد شهرابی، محمدرضا نیلی و محسن شریفی بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش، سریال «بر سر دوراهی» هر شب ساعت 21:00 به وقت تهران و کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال برسر دوراهی

م ا 

نظر شما
ارسال نظر