نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4513
-
الف
+

بازی «علی صادقی» در کدام یک از سریال های نشر شده از آی فیلم۲ را بیشتر دوست دارید؟

نظرسنجی جدید کانال تلویزیونی آی فیلم 2 اعلام شد.

به گزارش آی فیلم 2، «علی صادقی»  بازیگر نقش «بیژن» در سریال درحال نشر «سه در چهار» در سال 1370 خورشیدی با بازی در سریال «آفتاب عالم‌تاب» فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و با حضور در سریال «بهترین تابستان من» به شهرت رسید.

علی صادقی به طرز متفاوت و جالبی به بداهه‌گویی و ایفای نقش افراد ساده‌انگار می‌پردازد و به این طریق سبک منحصربه‌فردی را ایجاد کرده‌ است. وی با نقش آفرینی در سریال ها و فلم های کمیدی یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون ایران است.

«علی صادقی» با نقش «علی » پسر آقا ماشالا در سریال «خانه به دوش» به محبوبیت زیادی بین هواداران خود دست یافت.

وی در سریال «متهم گریخت» کرکتر «عباس» داماد خانواده «هاشم آقا» را بازی کرد؛ «هاشم آقا» که به خاطر تکلیف قلبی و به اصرار همسرش، کار در مِستری را رها کرده و به امید وظیفه ای بهتر، به همراه فامیلش از اطراف به تهران مهاجرت می‌کند. اما زندگی در تهران، او و خانواده‌اش را با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌سازد.

«سه در چهار» یکی دیگر از سریال های «علی صادقی» می باشد؛ وی که در این سریال ایفاگر نقش «بیژن» می باشد درکنار بازیگرانی چون «محمد کاسبی»، «نادیا دلدار گلچین»، «مجید صالحی» ، «مجید یاسر» ، «مهران رجبی»، «شهره لرستانی»، «آناهیتا افشار» ، «اشکان اشتیاق»  و «سولماز آقمقانی» هنرنمایی کرده است.

«سه در چهار» داستان زندگی 2 فامیل را به تصویر می کشد که برای پیدا کردن کار و حل مشکلات مالی بامشکلات زیادی روبرو میشوند.

«علی صادقی» در سریال کمیدی «زن بابا» نقش پسر «عزیز آقا» با هنرنمایی زنده یاد «سیروس گرجستانی» را بازی کرد. وی در این سریال با بازیگرانی چون مهران غفوریان ، محمد کاسبی، شقایق دهقان، خشایار راد، حدیث میرامینی و محمود بهرامی همبازی بود.

«خوش نشین ها» سریال دیگری از علی صادقی است که به کارگردانی «سعید آقاخانی» عقرب سال 1389 خورشیدی از تلویزیون ایران نشر شد. علی صادقی در خوش نشین ها باز هم با سیروس گرجستانی همبازی بود.

با توجه به نشر سریال «سه در چهار»،  قصد داریم نظر مخاطبان را درپیوند با نقش آفرینی «علی صادقی» در سریال هایی که تاکنون با هنرنمایی وی برای مخاطبان فارسی زبان آی فیلم2 نشر شده جویا شویم.

بر این اساس، سوال بخش نظرسنجی وب سایت آی فیلم 2 از مخاطبانش این است که؛

نقش آفرینی «علی صادقی» در کدام یک از سریال های نشر شده از آی فیلم۲ را بیشتر دوست دارید؟

  1. خانه به دوش
  2. متهم گریخت
  3. سه در چهار
  4. خوش نشین ها
  5. زن بابا

علاقه مندان برای اشتراک در این نظرسنجی می توانند به آدرس fa2.ifilmtv.com مراجعه کرده و در قسمت پایین صفحه، گزینه مورد نظر را انتخاب نمایند.

ع ا  

نظر شما
ارسال نظر