نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5238
-
الف
+

«حسن وارسته»: ترجیح می دهم «بچه مهندس» در اوج تمام شود

«حسن وارسته» نویسنده فلمنامه سریال «بچه مهندس» در یک مصاحبه از ادامه ساخت فصل های بعدی این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2، فصل چهارم سریال تلویزیونی «بچه مهندس» به کارگردانی «احمد کاوری» و نویسندگی «حسن وارسته» به عنوان سریال مناسبتی ایام ماه مبارک رمضان، هم اکنون از صدا و سیمای ایران در حال نشر است.

«حسن وارسته» نویسنده فلمنامه سریال «بچه مهندس4» در پیوند با فضای سریال عنوان کرد: داستان را دقیقا از انتهای فصل سوم ادامه دادیم و در این میان به فراخور داستان و علاقه‌مندی مردم به عاشقانه‌های «جواد جوادی»، این فضا را حفظ کرده‌ایم. سعی کردیم فضای عاشقانه و ملودرام را با موقعیت‌های پولیسی و امنیتی درهم تنیده پیش ببریم. هم مخاطبین علاقه‌مند به ژانر پولیسی و امنیتی لذت ببرند و هم آن کسانی که فضای ملودرام و خانواده را می‌پسندند.

وی در مورد شخصیت های فصل چهارم این سریال اظهار داشت: برخی شخصیت‌های فصل سوم حذف و برخی شخصیت‌ها به فصل چهارم اضافه شدند. تمِ سریال امنیتی است و البته نخواستیم طوری عمل کنیم که مخاطب با خودش بگوید لحنِ سریال و داستان تغییر کرده است. آنچه شامل مؤلفه‌های فصل سوم بوده را در اینجا هم داریم و هر بخشی که در فصل قبل جذابیت نداشت را حذف و بخش هایی که بیشتر مورد پسند مردم بوده به کار اضافه کردیم و روایت داستان جان‌دارتر از فصل قبل‌ شده‌اند. 

نویسنده سریال «پایتخت» در پیوند با ساخت فصل های بعدی «بچه مهندس» اذعان نمود: داستان جواد جوادی تمامی ندارد، ما موظفیم داستان را به درستی پیش ببریم و قرار شد ادامه پیدا کند، بنابر اقبال مخاطبان و خواسته مدیران می‌تواند داستان را در ادامه فصل چهارم و یا مجزا از این فصل آغاز کند. اگر قرار است «بچه مهندس» قصه خوبی داشته باشد استقبال می‌کنیم و اگر قرار باشد به سرنوشتِ سریال‌هایی دچار شود که در اوج، دچار شکست شدند، ترجیح می‌دهیم این سریال با خاطره خوش تمام شود.

«حسن وارسته» در مورد نحوه روایت داستان به تسنیم گفت: ما سعی کردیم آرام آرام داستان را شروع کنیم و به یک باره نخواستیم تماشاگر را با شخصیت‌های جدید و اتفاقات عجیب روبرو کنیم. اعتقاد دارم مشکلاتی که جواد جوادی در این فصل متحمل می‌شود بیشتر از فصل‌های قبلی است.

گفتنی است فلمبرداری این سریال با وجود شیوع ویروس کرونا هنوز در حال انجام است تا تمام قسمت های آن در ماه مبارک رمضان به نشر برسد.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی و حسن ولیخانی بازیگران فصل چهارم این سریال هستد.

تاکنون دو فصل از سریال دیدنی «بچه مهندس» از شبکه جهانی آی فیلم 2 برای مخاطبان نشر شده است.

در پیوند با این خبر:

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2»

نقش آفرینی «کورش سلیمانی» در سریال «بچه مهندس 4»

خبرهای جدید از سریال «بچه مهندس 4»

«روزبه حصاری» در «بچه مهندس ۴» حضور ندارد؟!

«عبدالرضا اکبری» بازیگر «بچه مهندس4» شد

فلمبرداری «بچه مهندس4» با کارگردان جدید آغاز شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
آذر جعفری:

حتما ادامه این سریال جداب را بسازید.