نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2501
-
الف
+

«مریم کاویانی»: صبوری و گذشت «رعنا» بسیار به شخصیت خودم نزدیک است

«مریم کاویانی» در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» خاطراتی از زنده یاد «حسن جوهرچی» در سریال «او یک فرشته بود» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم کاویانی» بازیگر سریال «او یک فرشته بود» با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ»، در مورد شباهت خودش به شخصیت «رعنا» گفت.

«مریم کاویانی» در پاسخ به این سوال که «شخصیت رعنا چه مقدار به شخصیت خودتان نزدیک است» گفت: به طور کلی اتفاقاتی که برای رعنا رخ داده را تجربه نکردم اما صبور بودن، گذشت و دلتنگی هایی که برای اولاد خود داشت، بسیار به شخصیت خودم نزدیک بود.

وی ادامه داد: با رعنا همزادپنداری می کردم و در بیشتر سکانس ها در واقع شخصیت خودم بود، به عنوان مثال در یکی از سکانس ها که پسر من توسط شیطان در اتاق حبس شده بودند، سعی داشتم با کوبیدن در و صدا زدن پسر خود را ببینم اما در این سکانس وقتی نا امید شدم، حالم بسیار بد شد و با افتادن چادر و دستکول(کیف دستی) روی پله ها نشستم و به طور کلی فراموش کردم در حال فلمبرداری هستیم.

بازیگر سریال «شکرانه» در پایان این برنامه خاطره ای را از زنده یاد «حسن جوهرچی» تعریف کرد و در مورد وی گفت: در یک سکانس قرار بود که همسرم(با نقش آفرینی مرحوم جوهرچی) را ببخشم و به منزل برگردم. در این سکانس قرار بود آقای جوهرچی در را باز کند و من با اصرار سایرین ایشان را ببخشم. در این بخش به قدری تحت تاثیر حس زیبای بخشش قرار گرفتم که وقتی در به روی من باز شد، ناگهان اشک هایم سرازیر شدند و باعث شد که روی بازی آقای جوهرچی تاثیر منفی داشته باشد که در نهایت به من گفتند که هنگام باز کردن به ایشان خیره نشوم و پایین را نگاه کنم.

سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی «علیرضا افخمی» تولید سال 1384 است.

حال و هوای این سریال با سریال های مناسبتی ماه رمضان تفاوت عمده داشت؛ مخاطبان پیش تر  ژانر کمیدی و درام را تجربه کرده بودند اما او یک فرشته بود آغازگر ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ژانر «ماورائی» نام گرفت.

این سریال داستان زندگی مردی به نام «بهزاد» با بازی زنده یاد «حسن جوهرچی» را به تصویر می کشد که پس از سانحه ترافیکی با دختری به نام «فرشته» زندگی مشترک وی دستخوش تغییراتی می شود و این داستان تا جایی ادامه پیدا می‌کند که حتی «بهزاد» تصمیم به طلاق همسر و ازدواج با دختر جوان می‌گیرد.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«مریم کاویانی»: «او یک فرشته بود» آغاز ورودم به دنیای بازیگری بود

دانلود سریال «او یک فرشته بود»

معرفی سریال های ماه رمضان صدا و سیمای ایران؛ «او یک فرشته بود»+ویدیو

پاسخ جالب «مریم کاویانی» در خصوص نحوه ورودش به دنیای بازیگری

«مریم کاویانی»: نقشم در سریال «او یک فرشته بود» را دوست داشتم

«مریم کاویانی» از«او یک فرشته بود» تا «بچه مهندس ۲»+ تصاویر

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
علی روحی:

زنده یاد «حسن جوهر چی» بسیار هنرمند با احساس مردمی بود و سکانس ها را خیلی طبیعی نقش آفرینی می کرد روحش شاد. اگر کسی سریال «در پناه تو» را ندید در یوتیوب سرچ کنید.

پربحث ترین