نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1396
-
الف
+

«مریم کاویانی»: «او یک فرشته بود» آغاز ورودم به دنیای بازیگری بود

«مریم کاویانی» در برنامه تلویزیونی «14 اینچ» از نحوه انتخاب شدن برای نقش «رعنا» در سریال «او یک فرشته بود» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم کاویانی» بازیگر سریال های شبکه آی فیلم2 با حضور در برنامه تلویزیونی «14 اینچ»، از سریال «او یک فرشته بود» و نحوه انتخاب شدنش برای نقش «رعنا» گفت.

«مریم کاویانی» در پیوند با نحوه انتخاب شدن برای نقش «رعنا» گفت: بسیار مورد عجیبی بود، در پروژه آقای «کیانوش عیاری» مصروف بودم که خود آقای عیاری پیشنهاد حضور در یک سریال خوب را به من دادند و پس از هماهنگی، برای اولین بار آقای «افخمی» را ملاقات کردم و در طی چند جلسه قرار شد در مورد تصمیم نهایی به من اطلاع دهند.

وی ادامه داد: لطف خدا شامل حال من شد و پس از چند روز، آقای افخمی تماس گرفتند که برای امضای قرارداد به دفتر ایشان بروم. این نقش را بسیار دوست داشتم زیرا به تازگی وارد دنیای بازیگری شده بودم اما کمی ترس داشتم که توانایی ایفای این نقش را دارم یا خیر اما با راهنمایی های آقای افخمی موفق شدم.

مریم کاویانی در مورد ویژگی فلمنامه «او یک فرشته بود» اظهار داشت: ویژگی آثار «علیرضا افخمی» این است که فلمنامه ندارند، فلمنامه بیشتر شبیه یک طرح است که در ذهن خودشان خلق می شود و سایر اعضای تیم سازنده را هدایت می کند، برای این سریال اطلاعات کافی از فضا داشتم اما برای من که به تازگی بازیگری را آغاز کرده بودم کمی سخت بود.

سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی «علیرضا افخمی» تولید سال 1384 است.

حال و هوای این سریال با سریال های مناسبتی ماه رمضان تفاوت عمده داشت؛ مخاطبان پیش تر  ژانر کمیدی و درام را تجربه کرده بودند اما او یک فرشته بود آغازگر ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ژانر «ماورائی» نام گرفت.

این سریال داستان زندگی مردی به نام «بهزاد» با بازی زنده یاد «حسن جوهرچی» را به تصویر می کشد که پس از سانحه ترافیکی با دختری به نام «فرشته» زندگی مشترک وی دستخوش تغییراتی می شود و این داستان تا جایی ادامه پیدا می‌کند که حتی «بهزاد» تصمیم به طلاق همسر و ازدواج با دختر جوان می‌گیرد.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰  ، تکرار آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹  به گردانندگی «امین زندگانی» از شبکه آی فیلم نشر می‌شود.

در این برنامه بخش هایی از سریال های به یادماندنی تلویزیون ایران نشر می شود و «امین زندگانی» با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ و گفت می نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم های موسیقی و خاطره بازی و بخش استندآپ کمیدی از جمله بخش های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «او یک فرشته بود»

معرفی سریال های ماه رمضان صدا و سیمای ایران؛ «او یک فرشته بود»+ویدیو

پاسخ جالب «مریم کاویانی» در خصوص نحوه ورودش به دنیای بازیگری

«مریم کاویانی»: نقشم در سریال «او یک فرشته بود» را دوست داشتم

«مریم کاویانی» از«او یک فرشته بود» تا «بچه مهندس ۲»+ تصاویر

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین