نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2654
-
الف
+

امشب در «دلدادگان» می بینید؛ ربوده شدن «امیر» توسط «هاتف»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت پنجاه و هشتم سریال «دلدادگان» را تماشا می کنید.

امشب در قسمت پنجاه و هشتم سریال «دلدادگان» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «ارغوان» در نهایت مقابل «امیر» به همه چیز اعتراف می کند و تمامی پلان هایی که «افسانه» برای وی داشته را برملا می‌کند، از سوی دیگر هاتف برای انتقام گرفتن اقدام به ربودن امیر می کند اما...

به گزارش آی فیلم 2، سریال «دلدادگان» به کارگردانی «منوچهر هادی» و تهیه‌کنندگی «ایرج محمدی» تولید سال 1396 این روزها از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

این سریال تلویزیونی ماجراهای دو خانواده را از زمان پیش از انقلاب اسلامی ایران تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از موضوعاتی می باشد که در این سریال به آن پرداخته می شود...

شاهرخ استخری، حمید گودرزی، سامان صفاری، سانیا سالاری، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، اصغر محبی، مهرانه مهین‌ترابی، افسانه ناصری، مهدی صبایی، سیروس همتی، سمیرا حسن‌پور، ملیکا شریفی نیا، رؤیا میر علمی، سارا نجفی، بهشاد شریفیان، افسانه چهره آزاد، پویا امینی، مجید پتکی و علیرضا استادی بازیگران این سریال هستند.

سریال «دلدادگان» هر شب ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

تماشای آنلاین سریال «دلدادگان»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر