نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1622
-
الف
+

رمز و راز سال ها زندگی مشترک و عاشقانه زن و شوهر بازیگر بدون حضور فرزند+ ویدیو

در این ویدیو صحبت های زنده یاد «محسن قاضی مرادی» و همسرش «مهوش وقاری» در خصوص مشکلات نداشتن اولاد تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،«محسن قاضی مرادی» هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران شامگاه پنج شنبه بعد از مدت ها تحمل بیماری و فاصله گرفتن از شرایط عادی به دیار باقی شتافت اما «مهوش وقاری» در کنار او ثابت کرد که می توان معنای هنر و هنرمندی را تغییر داد.

او در طول مدت بیماری همسرش ثابت کرد که یک زن عاشق، با وقار و هنرمند است که می تواند از حق خودش برای عشق عبور کند و به نفع زندگی عاشقانه اش معنای هنر را تغییر دهد.

مهوش وقاری مدت ها در کنار بیماری همسرش یک تنه ایستاد، دوست بود، همراه بود، پرستار بود، خسته نشد و به همین دلیل بسیاری از دوستان و همکارانش ضمن تسلیت به او خسته نباشید می گویند چرا که درس بزرگی که مهوش وقاری به همه داد در قواره های یک پیام انسانی می تواند جایگاه با اصالت هنر و هنرمند را تعریف کند.

مهوش وقاری در این مدت شاید به دلیل شرایط خاص همسرش خیلی پر کار نبود بالاجبار به بسیاری از پیشنهادات کاری اش جواب منفی داد تا به بهترین شکل ممکن از پس نقش اصلی زندگی اش بر بیاید.

زنده یاد «محسن قاضی مردای» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به همراه همسرش «مهوش وقاری» مدت ها پیش با حضور در یک برنامه تلویزیونی از اولاد دار نشدن و حاشیه های این مساله در زندگی مشترکشان گفتند.

 بانو وقاری عنوان کرد: خلا نداشتن اولاد در زندگی را نمی شود انکار کرد. مگر می شود این خلا را حس نکرد ممکن است دوره ای از زندگی آنرا حس نکرد اما در نهایت چرا؟

در ادامه زنده یاد «قاضی مرادی» اظهار کرد: وقتی انسان به سنی می رسد به حضور فرزند بیشتر نیاز پیدا می کند ممکن است به روی خودمان نيارويم ولی نمی توان منکر آن شد. داشتن اولاد محیط خانواده را گرم و صمیمی می کند. البته داشتن فرزند خوشبختی مطلق و نداشتن آن هم بدبختی مطلق نیست.

وی با خواندن شعری از مولانا گفت: «در کف شیر نر خونخواره ای جز به تسلیم و رضا کو چاره ای.»

«مهوش وقاری» در پاسخ به گرداننده این برنامه تلوزیونی در خصوص ماندگاری و ثبات زنگی مشترک با همسرش عنوان کرد: با وجو مشکل نداشتن اولاد حاضر نشدم از «محسن قاضی مردای» جدا شوم ولی متاسفانه از نزدیک ترین افرادی که با ما در ارتباط بودند تا آنهایی که این مشکل ما ربطی به آن ها نداشت همواره روی این مساله تاکید می کردنند که جدا شویم.

زنده یاد قاضی مرادی نیز اضافه کرد: در زندگی مشترک و ازدواج پیوندی است به نام عاطفه، مهر، عادت یا هر چیز دیگری که مانع این جدایی شد. 

لازم به ذکر است سریال های «قرارگاه مسکونی»، «من یک مستاجرم»، «کت جادویی»، «روزگار جوانی»، «پشت کنکوری ها»، «همه بچه های من» و «کارآگاه شمسی و مادام» با نقش آفرینی زنده یاد «محسن قاضی مرادی» از شبکه آی فیلم۲ نشر شده است. 

بیشتر بخوانید:

درگذشت «محسن قاضی مرادی» بازیگر پیشکسوت ایرانی

آخرین خبرها از شرایط صحی بازیگر پیشکسوت آی فیلم2

«مهوش وقاری»: ملت ایران و افغانستان همدل هستند

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر
خالد انوری:

روحش شاد و یادش گرامی.

پربحث ترین