نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3199
-
الف
+

«آکشی کومار» در کنار «لئوناردو دی‌کاپریو» مورد تقدیر قرار گرفت

«آکشی کومار» بازیگر مشهور هندی به دلیل سال ها تلاش برای حفاظت ازمحیط زیست مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، بازیگران و هنرمندان مشهور در سراسر جهان از سال ها قبل به طور خودجوش در زمینه حفظ محیط زیست فعالیت می کنند، جالب توجه است که برخی از بازیگران مشهور سینمای هند نیز تلاش خود را برای گسترش آگاهی در مورد چنین مواردی انجام داده اند.

«آکشی کومار» بازیگر مشهور بالیوود طی چند سال گذشته تلاشهای بسیاری برای حفاظت ازمحیط زیست با روشهای مختلف انجام داده است و اکنون وی توسط بنیاد افتخارات گلدن گلوب در کنار ستاره های هالیوودی همچون «لئوناردو دی کاپریو» مورد تقدیر قرار گرفته است.

آکشی کومار در گسترش آگاهی در مورد مسئله صحت عامه نامناسب در هند و همچنین تشویق مردم به حفظ نظافت شخصی نقش مهمی داشته است.  

از طرف دیگر، لئوناردو دی کاپریو به طور فعال در زمینه حفاظت از تنوع زیستی، حفاظت از اقیانوس و جنگل و تغییرات آب و هوایی تلاشهای بسیاری کرده است، به همین دلیل تلاش های آنها شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته اند.

از دیگر بازیگران هندی ک همیشه برای حفاظت ازمحیط زیست پیشگام‌بوده اند می توان به افرادی چون «دایا میرزا» ( سفیر یونیسف)، «آجی دوگان» ( تلاش و حمایت برای ایجاد روشهای تولید انرژی سازگار با محیط زیست )، «آمیتاب بچن» و «آبیشک بچن» ( مبارزه با تغییرات آب و هوایی) و...اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بازیگر مطرح «بالیوود» به کرونا مبتلا شد

تمام سیاهی لشکرهای فلم جدید «آکشی کومار» به کرونا مبتلا شدند!

پیشنهاد جالب دی کاپریو به طرفدارانش در مبارزه با کرونا

چرا «عرفان خان» با «دی کاپریو» هم بازی نشد؟

ع ا

نظر شما
ارسال نظر