نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1079
-
الف
+

«نوید محمودی»: تیتراژ سریال «هم بازی» نشانه همگرایی ایران و افغانستان است

«نوید محمودی» در یک مصاحبه از تیتراژ سریال «هم بازی» به عنوان نشانه ای از همگرایی ایران و افغانستان یاد کرده است.

به گزارش آی فیلم 2، «نوید محمودی» تهیه کننده سریال «همبازی» با اشاره به تیتراژ این سریال که توسط «وحید قاسمی» خواننده اهل افغانستان خوانده شده، گفت: با این اقدام برای اولین بار دوستی و همگرایی دو کشور ایران و افغانستان را در یک سریال تلویزیونی دیدیم.

«نوید محمودی» در نشست خبری مجازی این سریال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: سال ها بود آرزو داشتم یکی از سریال های تلویزیونی تیتراژی با صدای یک خواننده افغانستانی داشته باشد. این ترانه را سی و هفت سال پیش شنیده بودم. ازاین رو از «وحید قاسمی» که جزء آوازخوان های  خوب کشور افغانستان است خواستم این ترانه را بازخوانی کند.

وی افزود: دوست داشتم ساز افغانستانی را هم در این سریال بشنویم و برای همین وحید قاسمی از ساز «رباب» استفاده کرد. خوشبختانه مدیران تلویزیون ایران پای این کار ایستادند و اتفاق بزرگی افتاد.

این تهیه‌کننده افغانستانی اظهار داشت: در اولین روزهای کار پیشنهاد دادم ماجرای حمله ننگین به دانشگاه «کابل» و مساله «جان پدر کجاستی» در سریال گنجانده شود. به همین خاطر یک شخصیت افغانستانی به نام «روشنا» برای سریال طراحی کردیم که برای برادرش در کابل اتفاقی می‌افتد.

«هم بازی» ملودرام عاشقانه ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم «وحید حسن زاده» و «مریم اسمی خانی» با طراحی از نوید محمودی به روابط جوانان، اشتغال و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد

در این سریال بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی، بهنام تشکر، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا، علیرضا اوسیوند، دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی و خیام وقار کاشانی ایفای نقش کرده اند.

در پیوند با این خبر بخوانید:

ماجرای هنرنمایی خواننده مشهور افغانستان برای تیتراژ سریال «همبازی»

«وحید قاسمی» خواننده تیتراژ سریال «هم بازی» شد

از نخستین تیزر سریال نوروزی «هم بازی» رونمایی شد

بازیگران آی فیلم ۲ با سریال عاشقانه جدید به تلویزیون بازمی گردند

بازیگر «همه چیز آنجاست» به سریال نوروزی «هم بازی» پیوست

«آتیلا پسیانی» در سریال نوروزی «نوید محمودی»

همایون ارشادی به سریال نوروزی «هم بازی» پیوست

با سریال های نوروز ۱۴۰۰ آشنا شوید؛ از «پایتخت» تا «هم بازی»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر