نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3070
-
الف
+

«جیانتو دروسی» گریمور فلم «محمد رسول‌الله(ص)» درگذشت

«مهدی پاکدل» با انتشار تصویر در صفحه رسمی خود درگذشت «جیانتو دِروسی» گریمور فلم محمد رسول الله(ص) را تسلیت گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهدی پاکدل» بازیگر ایرنی که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنر نمایی وی را در سریال های «ستایش»، «کیمیا»، «بی گناهان» و فلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» مشاهده کردند با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود درگذشت «جیانتو دِروسی» گریمور فلم محمد رسول الله(ص) را تسلیت گفت.

مهدی پاکدل

وی در این پیام عنوان کرده است: «هنرمند چهره‌پرداز آقای «جیانتو دِروسی»، طراح گریم فلم حضرت محمد(ص) به عمر هفتاد و نه سالگی از بین ما رفت.

در روزهای فلم‌برداری چنان عاشقانه با حرفه‌اش برخورد می‌کرد که باعث شگفتی همه‌ی ما و همکارانش می‌شد. فقط اشاره کنم که ایشان در سن هفتاد سالگی حدود نه ساعت بی‌وقفه برای اجرای گریم سالخوردگی ابوطالب، روی پا می‌ایستاد و مانند یک مینیاتوریست، با ظرافت تمام کار را پیش می‌برد.

هیچ‌گاه حتی در اوج فشار و سختی کار، خنده از روی صورتش حذف نمی‌شد. انرژی مثبت و خوش‌اخلاقی‌اش، سوای توانمندی حرفوی اش از یاد هیچ‌کدام از ما نخواهد رفت.خدایش او را بیامرزد.»

«جیانتو دروسی» گریمور ایتالیایی بودکه در دوران فعالیت حرفوی اش طراحی‌ چهره بازیگران فلمهای سینمایی ایتالیایی و هالیوودی را انجام می‌داد. دروسی همزمان با ساخت فلم محمد رسول الله (ص) به ایران آمد و در کنار عوامل تولید این فیلم سینمایی چهرهای بازیگران را گریم کرد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر