نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4853
-
الف
+

با بازیگر نقش «مریم» در سریال «سه در چهار» بیشتر آشنا شوید+تصاویر

در این گزارش با «مریم سلطانی» بازیگر نقش «مریم» در سریال طنز «سه در چهار» بیشتر آشنا می شوید.

 به گزارش آی فیلم 2، «مریم سلطانی» متولد 6 دلو (بهمن) 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی مقابل کمره رفت.

مریم سلطانی

کارش در بازیگری را با کورس های «حمید سمندریان» آغاز کرد و در فلم سینمایی «انتظار» به کارگردانی «محمد نوری‌زاد» کنار زنده یاد «محمدعلی کشاورز» در سال ۱۳۷۹ معرفی شد.

در سال 1381 با سریال «جوان امروز» در کنار «مینا نوروزی» و «گوهر خیراندیش» وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه با سریال «کلانتر ۱» در سال 1382 به شهرت رسید.

مریم سلطانی

سال 1386 در سریال «روزگار قریب» به کارگردانی «کیانوش عیاری» ایفای نقش داشت و با هنرمندانی چون مهدی هاشمی، شهاب کسرائی، ناصر هاشمی و کاوه آهنگر همکاری داشت.

بانو سلطانی در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 5 فلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

سلطانی

آثار مهم وی در این سال، بازیگری در سریال «سه در چهار» به کارگردانی «مجید صالحی» ،«بی گناهان» به کارگردانی «احمد امینی»، فلم های  «آقای هفت رنگ» به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی»، «آناهیتا» به کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» و سریال «رستگاران» به کارگردانی «سیروس مقدم» محسوب می‌شود.

مریم سلطانی در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است اما وی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 55 فیصد آثار وی تلویزیونی و 45 فیصد آثارش سینمایی است.

در واقع مریم سلطانی از مجموع 22 اثری که در کارنامه هنری اش دارد، در 12 اثر در تلویزیون ایران با نام‌های سریال باخانمان، دولت مخفی، ماتادور، پنجره، دارا و ندار، کلانتر ۳، سه در چهار، بی گناهان، رستگاران، روزگار قریب، لبخند سبز، بالابلند ، کلانتر ۲ ، تا صبح و «باخانمان» بازی کرده است.

مریم سلطانیمریم سلطانی

وی همچنین در فلم های سینمایی بچگیتو فراموش نکن، اخراجی‌ها3، دختر شاه پریون، حلقه های ازدواج، ورود زنده ها ممنوع، آقای هفت رنگ،  آناهیتا، زن ها فرشته اند، سربلند و  انتظار بازی کرده است.

مریم سلطانی

گفتنی است سریال «سه در چهار» با هنر نمایی «مریم سلطانی» هر شب ساعت 20:00 به وقت کابل و تهران و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

م ا

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین